przeładowanie turbiny TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 14:34
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

przeładowanie turbiny TDI

Post autor: przytek » pt kwie 27, 2007 11:43

witam. mam problem z turbiną w Mk4 TDi po przejechaniu około 60-100km z prędkością ponad 140km/h w pewnum momencie przestaje pompować. gdy zgasze i odpale ponownie wszystko gra i tak w kółko. zanim ja odetnie wszystko gra jest dobre przyspieszenie itd. prosze o pomoc?


:-)-))))))))))

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt kwie 27, 2007 12:02

auto wpada w tryb awaryjny , trzeba podpiąć się pod vag-com



HALUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 18:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: HALUN » pt kwie 27, 2007 12:25

miałem to samo to wina turbiny musisz ja wymienić lub zregenerowac



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » pt kwie 27, 2007 12:47

miałem to samo to wina turbiny musisz ja wymienić lub zregenerowac
no wlasnie,ze nie koniecznie. moze kierownice, moze zawor, moze prewody od sterowania turbo. troche duzo tego moze dlatego najpierw VAG jak napisal damcio151 ,
a dopiero potem napray



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt kwie 27, 2007 13:35

HALUN pisze:miałem to samo to wina turbiny musisz ja wymienić lub zregenerowac
hehe , aż całe turbo wymieniać :wink: , tu wina leży gdzie indziej , jak turbo by padło to auto by się strasznie zmuliło , przytek na początku sprawdź szczelność wężyków od n75 , najlepiej podłącz się pod vag-a



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 27, 2007 13:46

VAG prawde powie :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt kwie 27, 2007 14:15

Miałem to samo kierownice były zapieprzone nagarem.
Ale spróbuj podmienic od kogoś N75. I sprawdz szczelność wężyków.
A jak to wina kierownic to czyszczenie ok 200 - 250. W sumie można samemu gdzień na forum nawet były zdjęcia jak to robić.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 27, 2007 15:10

zygimar pisze: A jak to wina kierownic to czyszczenie ok 200 - 250. W sumie można samemu gdzień na forum nawet były zdjęcia jak to robić.
tutaj :wink:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

przytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 14:34
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: przytek » pn kwie 30, 2007 15:25

podłączyłem pod vaga i w silniku nie ma błędów. chyba żę pojawiają sie dopiero gdy przejdzie w tryb awaryjny tego jeszcze nie prubowałem. gdzie jest ten zawór n- 75??? ma może ktoś etke wtedy bym wiedział gdzie jaka część sie znajduje???????


:-)-))))))))))

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » wt maja 01, 2007 06:38

podłączyłem pod vaga i w silniku nie ma błędów
Coś się źle podłączyłeś, żle odczytałeś, musi być błąd odnotowany po trybie awaryjnym. Engine -> Fault Codes.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości