Stan mojego turba K03 po około 270.000 Km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Stan mojego turba K03 po około 270.000 Km

Post autor: Dj Darecki » wt kwie 17, 2007 16:12

Witam
Wczoraj z ciekawości luknełem na stan mojej turbinki i ... zobaczcie sami >>

[youtube][/youtube]
Duży to jest luz ? hehe pewnie spory , ale jakoś dmucha biedna 0,9 Bara
Ciekawe tylko kiedy wydmucha olej :kac:

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 17, 2007 16:15

niezły loozik... ale pociesze Cię nawet w nowej jest luz :)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 24, 2007 19:12

cowboy pisze:ale pociesze Cię nawet w nowej jest luz
Ale nie taki duży, prawie nie odczuwalny.

Gorzej jest jak jest luz wzdłuż osi wirnika, wtedy najprawdopodobniej padły już uszczelniacze. Co do tego luzu, to ja bym w najbliższym czasie oddał turbo do regeneracji, bo im dłużej jeździsz z takim luzem tym mocniej wycierają się łopatki wirnika o obudowę turbo, a szczelina pomiędzy łopatkami a obudową powinna być jak najmniejsza aby turbina była jak najwydajniejsze, zetrzesz łopatki i wirnik do wywalenia :(

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 24, 2007 20:31

to sa twarde bestie, moga miec luz, beda puszczac olej, ocierac o obudowe ale dalej bedzie pompowac :) vnt to juz delikatniejsze stworzenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 24, 2007 21:18

zgadzam się z tobą zaprzal, stare turbo o wiele dłużej pociągną niż te nowe "shity", ja swojego Garretta T3 oddałem do regeneracji jak miał przejechane grubo ponad 400tys km !! i by jeszcze jeździła, ale trochę za dużo oleju przez nią traciłem i postanowiłem oddać ją do regeneracji. Teraz moja turbinka przeżywa druga młodość :) :bigok:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr kwie 25, 2007 18:02

Hey
Czy ten luz może być przyczyna dymienia z wydechu ?
Szaro czarny dymek tak powyżej 2.5 tys obr szczególnie go widać w nocy w lusterku jak ktoś jedzie za mną na światłach :(.
Oleju dużo nie ubywa tak koło 0,5 - 0,7 na 10 tys km .
Myśle jeszcze nad źle ustawionym kątem bo wcześniej auto było robione u papraka który założył odwrotnie pasek od alternatora . :grrr: ( pompa wody kręciła sie w drugą strone )

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt kwie 27, 2007 19:13

tomcio666 pisze:próbowałem ruszać za wirnik, kombinowałem i luzu nie wyczułem żadnego, wirnik się kręci ale luzu ni ma, a to wszystko po 327 kkm
Gratuluje stanu turbiny, oby tak dalej :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 27, 2007 19:36

ostatnio jak bylem u kolesia od turbin to tylko potwierdzil, ze sa prehistoryczne ale nie do zajechania :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz kwie 29, 2007 10:44

Nasze auta to prawie bliźniaki jak widzę, też 327 tys. najechane, podobny kolorek. Ostatnio sprawdzałem swojego Garetta T2 i poczułem lekko wyczuwalny luz dopiero po dłuugim czasie, coś mi się zdaje, że ta turbina była już wymieniana w tym aucie. Resztę znasz (numer z latarką), nie robi prawie żadnych efektów dźwiękowych, za to nieźle ciągnie powietrze. 15W40 Mobila też nie złe jest jak widać.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

pawliszyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Re: Stan mojego turba K03 po około 270.000 Km

Post autor: pawliszyn » ndz kwie 29, 2007 11:27

Dj Darecki pisze:Witam
Wczoraj z ciekawości luknełem na stan mojej turbinki i ... zobaczcie sami >>

[youtube][/youtube]
Duży to jest luz ? hehe pewnie spory , ale jakoś dmucha biedna 0,9 Bara
Ciekawe tylko kiedy wydmucha olej :kac:

PozdrO
A ja sie martwilem luzem u siebie i myslalem ze jes durzy ale ten to jest wielki moj to pikus ale olej dmucha tak 1l na 10 tys. a mam nalatane niecale 200.000 Km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości