Brak mocy jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Brak mocy jak zimny

Post autor: NiCom » ndz kwie 22, 2007 22:44

Czy to normalne ze po odpaleniu auta po nocy lub po 4 - 5 godzinach postoju auto przez chwile jest strasznie mulaste. I zauwazylem jeszcze ze podczas odpalania jak wcisne pedal gazu np. do polowy to jakby wogole nie reagowal - przez 5 - 10 sekund, a pozniej obroty rosna.



Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » ndz kwie 22, 2007 23:28

a owszem, ja tez to zauwazyłem, raczej jak jest całkiem zimny, czasem nawet zgaśnie przy ruszaniu co normalnie sie nie dzieję, a co do tych obrotów to nie zauwazyłem bo raczej staram sie nie roić takich eksperymentów na zimnym silniku, ogólnie trwa to tylko chwilke potem jest git wiec raczej nie masz sie czym martwic, moze to kwestia słabego smarowania tuż po roztuchu, pozdro



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz kwie 22, 2007 23:46

nie powinno sie wciskac gazu podczas odpalania. ma palic sam


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn kwie 23, 2007 01:53

pieknie poczynacie z silnikami widze

na zimnym palowac :panna:

kazdy diesel zeby mial swoja moc musi miec temperature



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » pn kwie 23, 2007 09:23

Nie chodzi o palowanie. U mnie przy porannym odpalaniu w srodku wszystko sie trzesie i wpada w wibracje pomimo wysoko ustawionych obrotow (na zimnym silniku mam przy wyciagnietym przyspieszaczu ok 1050obr./min). Dlatego chcialem zobaczyc przy jakich obrotach wibracje znikna. Zaczelem powoli dodawac gazu az dojechalem do polowy a obroty nawet nie drgnely. A po chwili zaczely gwaltownie rosnac.

Co do ruszania mindcrasher ma racje. Jak auto jest zimne to przy ruszaniu potrafi zgasnac. Wtedy nawet nie zatelepie buda. Tak jakby ktos odlaczyl zasilanie. Na cieplym ciezko go tak zdusic. Szybciej bedzie sie caly trzas niz zgasnie.



Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » pn kwie 23, 2007 09:46

NiCom pisze:Zaczelem powoli dodawac gazu az dojechalem do polowy a obroty nawet nie drgnely. A po chwili zaczely gwaltownie rosnac.
A może coś z amortyzatorem linki gazu nie tak i stad taki efekt, zobacz czy sie przypadkiem nie blokuje jak dodajesz gazu



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn kwie 23, 2007 10:02

SouleR pisze:nie powinno sie wciskac gazu podczas odpalania. ma palic sam
racaja, racja, racja - swieta racja.....

ma palić na dotyk, a jak zimny to każdy przymulony (ale to raczej wynika z zapobiegawczego stylu jazdy na zimnym bo mało kto kręci D po odpaleniu i to raczej takie odczucie zamulenia, jak bym swojego przycisnął na zimnym też by jechał, ale szkod mi) - nie kręci się więcej jak do tych 2tys. obr. - po paru km wraca wszystko do normy :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » pn kwie 23, 2007 11:05

Amoryzator jest OK - to znaczy pracuje plynnie nawet do tego stopnia ze nie amortyzuje po puszczeniu gazu. Czy jest czy go nie ma to nie ma znaczenia.

Powiedzcie mi jeszcze koledzy jak wysoko macie ustawiony pedal gazu?
Wysokosc polozenia pedalu gazu moge regulowac na lince (i chyba tylko tam) - tuz przy pompie. Tam na pancezu sa takie zabki i zawleczka. Chcialem u siebie ustawic pedal gazu zeby byl na rowni z hamulcem ale okazuje sie ze nie moge bo brakuje tych zabkow. Czy mozliwe jest zeby linka sie wyciagnela? W tej chwili mam ustawiona zawleczke w krancowym polozeniu ale jak zlapie za pedal gazu to moge go jeszcze uniesc do gory. A moze pedal gazu nie powinien byc tak wysoko??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości