Zamontowanie turbosprężarki do wersji 1.9D 1Y z 93r.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 22, 2007 08:35

Panowie, rozumiem, ze majac 1.6D lub 1.9D mozna sie zastanawiac jak to uturbic. Zapewne bedzie to mialo moc i przy rozsadnym kierowcy wcale tak szybko nie padnie, ale....

jak ktos ma 1.6 TD to dlaczego go niskim nakladem kosztow nie dlubnac?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » ndz kwie 22, 2007 08:54

Panowie mam prośbę :bajer: , w miarę możliwości opisujcie wszystkie modyfikacje związane i uturbieniem 1Y ponieważ zamierzam tez co nieco dłubnąć w swoim :pub:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz kwie 22, 2007 09:00

zaprzal pisze:jak ktos ma 1.6 TD to dlaczego go niskim nakladem kosztow nie dlubnac?
mam caly silnik 1.6td tylko ze on nadaje sie do remontu dlatego chcailbym przelozyc cale turbo do 1.9


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 22, 2007 09:12

kaczor4011 pisze:arek wamej, zamierzam zrobic to u siebie(mam caly silnik 1.6td) i mam pare pytan: czy moge zostawic seryjna pompe wtryskowa od 1.9?
czy miska olejowa ma byc od 1.6td czy 1.9td ?
wstawic wtryski od 1.6td czy zostawic seryjne??(narazie na wtryski od AAZ nie mam kasy)
Jeśli masz części pod ręką to ja bym ci radził załorzyć miskę od 1,6 td Może nie pasować złączeprzewód-miska przy misce od 1,9 .
Prawdopodobnie będziesz musiał przedłórzyć przewód powrotny oleju z turbiny.
a co do pompy to na pompie od SB będzie ciągnąć już od 40 na Piątce.
:majkel:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz kwie 22, 2007 10:12

pompa musowo od SB i pogadaj z zaprzałem jemu robił 10mm moj znajomek z bełchatowa



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz kwie 22, 2007 10:23

arek wamej, jak bede przekladal pompe od 1.6td to tylko musze ja przykrecic i ustawic wszystkie znaki na rozrzadzie i bedzie gralo?? cos slyszalem ze moze sie kąt wtrysku zmienic czy cos??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz kwie 22, 2007 10:46

arek wamej pisze:a co do pompy to na pompie od SB będzie ciągnąć już od 40 na Piątce.
uturbic zwyklego diesla i jeszcze go cisnac 40km/h na 5 biegu? killerzy z was i tyle powiem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz kwie 22, 2007 12:09

zaprzal, jestem tego samego zdania i jestem pewien że fantazja co nie których poniesie i silnik na szrot !!!!! Chłopaki jak dla mnie to bez sens totalny !! Sprzedajcie te auta i kupcie sobie TD


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz kwie 22, 2007 12:17

vw_vandal pisze:zaprzal, jestem tego samego zdania i jestem pewien że fantazja co nie których poniesie i silnik na szrot !!!!! Chłopaki jak dla mnie to bez sens totalny !! Sprzedajcie te auta i kupcie sobie TD
I ja też popieram. To tak, jak przeróbka starego Cinquecento na Seicento, której koszt (wliczając robociznę) zamknie się w cenie używanej Pandy :bigok:
Naprawdę bezsens, za kilkaset- 2 tys zł więcej kupicie Golfa TD, czy to MK2, czy MK3.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz kwie 22, 2007 12:24

panowie ale ja mam kompletne turbo za free takze chyba sie oplaca?


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz kwie 22, 2007 13:33

kaczor4011, ale będziesz musiał się pilnować aby silnika nie przeciążać !!! Jak dla mnie głupota !!! Jedziesz z pracy zmęczony a przed tobą cieżarówka jedzie 110 km bo się śpieszy na prom (Droga 3) a z pod kuł sypie kamieniami redukcja i pendzel aby zdążyć przed autem z naprzeciwka i tak kilka razy i silnik kaput !!! Jeżdze dużo po całej Polsce są różne sytuacje nie raz sam siebie zaskakuje. a jak masz zamiar używać gazu raz na miesiąc to po co ci te turbo jezdził jak jeździsz oszczędnie i wmiare szybko i bez awarii. Nie mówie że nie jest to nie możliwe ale........ a i tak zrobicie jak uważacie !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 22, 2007 16:07

Drodzy koledzy to że napisałem że ciągnie 40 na nadbiegu to nieznaczy że jeżdżę w ten sposób na codzień i że każę komuś jeździć tak.
Chciałem tylko powiedzieć że nawet w dolnych obrotach jest bardzo mocny.
Sam na codzień zmieniam biegi co 20km/h
vw_vandal
, ja swoim AAZ jeżdżę wcale nie najwolniej i jakoś nie zamieża patrzyć do zdechowa.
P.S. Jadąc z prędkością ok. 100 km/h nie opłaca się redukować bo taki "mieszaniec" znakomicie zbiera się zarówno na 5 i na 4.
Po drugie jak umiesz jeździć turbo dieslem to mniej ci będzie palił niż wolnlssący diesel.
Pozdrowionka dla wszystkich killerów.
:majkel:



lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » ndz kwie 22, 2007 16:26

zaprzal pisze:uturbic zwyklego diesla i jeszcze go cisnac 40km/h na 5 biegu? killerzy z was i tyle powiem
vw_vandal pisze:zaprzal, jestem tego samego zdania i jestem pewien że fantazja co nie których poniesie i silnik na szrot !!!!! Chłopaki jak dla mnie to bez sens totalny !! Sprzedajcie te auta i kupcie sobie TD
Grzesiekk1982 pisze:I ja też popieram. To tak, jak przeróbka starego Cinquecento na Seicento, której koszt (wliczając robociznę) zamknie się w cenie używanej Pandy :bigok:
Naprawdę bezsens, za kilkaset- 2 tys zł więcej kupicie Golfa TD, czy to MK2, czy MK3.
Pozdrawiam.
Bez sensu robicie z tego jakieś wielkie halo.. każdy zrobi jak będzie uważał.. Ja tam swojego uturbiam i tyle... :bajer:
Pozdro


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz kwie 22, 2007 16:34

arek wamej pisze:ja swoim AAZ jeżdżę wcale nie najwolniej i jakoś nie zamieża patrzyć do zdechowa.
Ale ja tu mówie o 1Y z turbo a nie o AAZ.
arek wamej pisze:Jadąc z prędkością ok. 100 km/h nie opłaca się redukować bo taki "mieszaniec" znakomicie zbiera się zarówno na 5 i na 4.
Jaki mieszaniec ?? 1Y z turbo?? a co do tego zbierania na 4 i 5 biegu to coś nie tak może są te biegi takie same :bajer:
arek wamej pisze:Po drugie jak umiesz jeździć turbo dieslem to mniej ci będzie palił niż wolnlssący diesel.
A miałeś kiedyś diesla ?? Ja miałem i wątpie czy turbo jest oszczędnieje ale nie o to tu chodzi ja kupiłem TD aby cieszyś się jazdą i przy tym nie becelować na CPN.
Jak bym chciał ekonomicznie jeżdzić to kupił bym diesla !!!Mój pali przy prędkościach 140-160 na trasie powiedzmy 6 litrów i niech jest !!
A co do tej eko jazdy nie będę głupiał żeby wbijać bieg co 2,5 tyś z górki na luzie a z bagażnika wyciągać koło,lewarek,klucze itp. aby lżejszy był.

[ Dodano: 22 Kwi 2007 16:35 ]
lukopr, ale chociaż popatrz po katalogach w 1.9 D są inne tłoki i pierścienie niż w TD


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości