jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pt kwie 20, 2007 22:36

dziechu pisze:Jezeli wynika to z lepszych parametrow bloku (doskonale sprezanie, super dotarty itd), to taki silnik i po tuningu bedzie lepszy niz inne. Jednak ja mysle ze te mocniejsze z serii, sa mocniejsze bo maja rzeczywiste dawki paliwa nieco wieksze, rzeczywiste cisnienia doladowania nieco wieksze
dziechu moim zdaniem jest to różnica dopracowania sprzetu, przeciez VW nie sa idealne, ojciec robi głowice kamieniarskie do polerowania nagrobków i jak nieraz są 2 setne różnicy na części to i tak sie montuje i dizał tylko że jak wyjdzie idealnie tyle ile miało byćto głowica chodzi dlugo a taka niby w granicy tolerancji też podzial ale krócej i stąd pewnie te róznice - przecież to wszystko robią ludzie, co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NM



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt kwie 20, 2007 22:44

aha i czy sa jakies standardowe dawki np paliwa typu 46mg/skok, powietrze itp??? bo moze goscia pasowałoby nauczyc paru podstawowych spraw!?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt kwie 20, 2007 23:02

Tominator pisze:co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NM
Juz dawalem ten wykres z innego 1Z, nie wydaje mi sie zeby moj byl znaczaco gorszy, wszystkie objawy wskazuja ze jest w doskonalej formie, wiec pewnie mam cos kolo tego, ale widze ze bez hamowni sie nie obejdzie, sam jestem ciekaw:)

[ Dodano: 20 Kwi 2007 23:03 ]
Obrazek

[ Dodano: 21 Kwi 2007 10:23 ]
No i tabele z instrukcji obslugi. Wg ksiazki max predkosc z silnikiem 90KM dla Varianta to 175 km/h, ja przed chipem mialem 180. Przyspieszenie 0-100km/h to 13,4 sek i cos kolo tego mialem. Natomiast dla silnika 115 KM (benzyna, nie mam w tabelach diesla powyzej 90KM) max predkosc (Variant) to 193 km/h (teraz mam ok. 205) a przyspieszenie 0-100 to 11.3 sek, ja mam nieco ponad 10 (powiedzmy 10.5), wiec wynikaloby z tego ze mam te nieco ponad 115 KM (120?)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości