Rozrząd w ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

Rozrząd w ASV

Post autor: AndrzejOsz » ndz kwie 15, 2007 17:37

Witam wszystkich. Troche poczytałem juz na forum na temat rozrządu ale dla potwierdzenia prosiłbym kolegów o pomoc. Tak jak w temacie chce wymienic rozrząd w moim MK4 110KM i w sklepie z częściami chłopaki sie zamotali i nie bardzo wiedzą co mam kupić. A więc co wchodzi w zakres wymiany rozrządu bo ja się doczytałem że:
-pasek
-napinacz
-rolki
-ewentualnie pompa wody
Mieszkam w niewielkim mieście i z serwisam kiepsko, a te które tak się nazywają to tak szczerze nie bardzo budzą moje zaufanie. Umówiłem się ze swoim mechanikiem (znajomy ojca z lat szkolnych), bardzo doświadczony facet i solidny. Ale nie sprawdzi mi nic po wymianie kompem bo takiego nie posiada, natomiast mówi że jesli się złoży tak jak powinno to musi być ok.
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Rozrząd w ASV

Post autor: rob555 » ndz kwie 15, 2007 22:27

AndrzejOsz pisze: -pasek
-napinacz
-rolki
-ewentualnie pompa wody
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Masz pasek, napinacz i dwie male rolki + jedna duza, pompa ewentualnie.
Co do kata wtrysku to jak porzadnie sie na znaki ustawi to bedzie sie miescic w tolerancji i nie powinno byc problemu. Nie mniej jednak bym sprawdzil przy okazji Vagiem dla swietego spokoju.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn kwie 16, 2007 00:05

AndrzejOsz, kolego,więc tak jesli chodzi o rozrzad propopnuje taki zestawik Rozrząd kpl. (pasek + rolka)paski conitecha,rolki skf nr czesci CT1044K1
Ograniczenia
Ilość zębów: 141
Szerokość [mm]: 25
Kod silnika: ASV cenaok 500zł
jesli chodzi o pompy polecam niemieckie hepu i do ciebie bedzie taka nr oryginału(w/g tego numeru dobiora ci tez inne zamienniki)038121011A cena ok 130zł



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn kwie 16, 2007 08:24

Kolega mi zmieniał pasek + rolki + pompa wody. Ustawiał na puknty i nie sparwdzał Vagie bo nie ma.
Po jakim czasie naczytałem się że koniecznie trzeba sprawdzić więc pojechałem na Vaga i okazało się że jest prawie idealny. Lekko mechanik tylko skorygował.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 16, 2007 08:29

zygimar pisze:Po jakim czasie naczytałem się że koniecznie trzeba sprawdzić więc pojechałem na Vaga i okazało się że jest prawie idealny

bo VAGiem KONIECZNIE trzeba sprawdzić...

jeśli się wszystko zrobi dokładnie z reguły jest OK lub na tyle OK że jest w granicy tolerancji...ale od każdej reguły są wyjątki, które ją potwierdzają :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości