Duze spalanie, trudno zapala na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Persil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt lis 07, 2006 00:11
Lokalizacja: Biłgoraj

Duze spalanie, trudno zapala na cieplym

Post autor: Persil » ndz kwie 15, 2007 17:58

Witam wszystkich

Pomóżcie albo zwiarjuję. Mam MK3 z silnikiem 1Y z '97. Gdy podchodze do niego z rana grzeje swieczki i pali na dotyk. gdy już trosze pojezdze dostanie silniczek temperatury 90stopni i go zgasze wyjde gdzieś na chwilke przychodze wsiadam zadowolony przekręcam stacyjke - oczywiście swiece nie swieca krece rozrusznikiem a on dopiero po dłuzszej chili łapie nie widać dymu silnik pracuje cichutko az za cicho jak na diesla. Wg mnie troszeczke za dużo pali jak na kombiaka przy predkosci do 100 km zjada na tarsie ok 6,5-7l paliwa na 100km, natomiast po miescie ledwie w 10l sie miesci. wiec prosze o pomoc co sprawdzić kąt wtrysku ale w głowicy pompy tam gdzie sie wtyka zegar wtryskowej siedzi jakieś urzadzenie z dwoma kabelkami, Może wtryski leją a może warto go dobrze ubezpieczyć i podpalić bo coraz bliżej jestem tej mysli
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr kwie 18, 2007 20:19 przez Persil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz kwie 15, 2007 20:12

To, ze na ciepło gorzej pali to normalne w silnku na komorze wstepnej. Trzeba nawet ok 2s krecic to normalne. jak kupisz aku z pradem min 600A (EN) to bedzie na ciepło pali od ząbka. Poza tym warto sprawdzic kat wtrysku i ustawic dawke bo to nie normalne ze tyle pali - chyba ze ma duże opory toczenia lub skrzynie od bezynki- bo kiesysie z tym spotkałem . Mój o tej porze wyłącznie miasto pali 6,6l, a trasa do 140km/h 6,2l. Ten czujnik z kabelkami to od immobilazera. Czasami zdaza sie ze przy wykrecania tego czujnika sie odłamie i dlatego niektóży boją się go ruszać. Pozdrawiam



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr kwie 18, 2007 12:33

Nie wiem czy to normalne bo u mnie pali normalnie czy ciepły, czy zimny różnice są dopiero przy temperaturze zewętrznej -10 st. celsjusza. a silnik też 1Y.
Podejrzewam, że z kątem wtrysku jest coś nie tak, a może żle ustawiony rozrząd.



nifares
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn sty 08, 2007 14:15
Lokalizacja: Gdańsk

Cięzko zapala

Post autor: nifares » śr kwie 18, 2007 16:06

Witam. Miałem podobny problem w VWGolfIII 1,9TD AAZ 97r. Wstawilem za radą opornik 300Ω. Z czujnika temp. [u mnie niebiesko biały] wychodzący przewód przeciołem i wstawilem opornik i po kłopocie. A z tym paleniem na/100km. w kombi i ja mam podobny problem ale tak pali w/g instrukcji fabrycznej nowy samochód. Mam prośbę zrób zdięcie tej pompy wtryskowej szczególnie z prawej strony, chcę zobaczyć rozwiazanie tego siłownika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości