Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 08, 2007 00:49

ja dzisiaj sprawdzilem u siebie jak jak np. na 3 biegu dojde do 3tys obr. i depne mu do podlogi to dochodzi do 0.7 - 0.8 bara



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz kwie 08, 2007 00:56

To_mas pisze:qrde coś duzo Ci pompuje :// robiłeś cos z nią ???
mam T3 a w nim są tylko 2 rozwiązania żeby podkręcić.1-MBC 2-kombinować z wężykiem.ja mam wężyk zaślepiony i pompuje ile wlezie.dlatego nigdy nie mogę rozpędzić auta na maxa.
gniochu pisze:ja dzisiaj sprawdzilem u siebie jak jak np. na 3 biegu dojde do 3tys obr. i depne mu do podlogi to dochodzi do 0.7 - 0.8 bara
na moje jest ok.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 08, 2007 00:57

na moje jest ok.
tez mi sie tak wydaje tylko te 0.7 bara to mam dopiero na dosc wysokich obrotach....



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz kwie 08, 2007 01:06

jak ciut zwiększysz dawkę paliwa to będziesz miał wczesniej.to norma że na serii masz dopiero na wysokich obrotach te 0,7.ja wczesniej u siebie przy ok 3500 taż mialem tylko 0,6 bara a teraz mam 1 bar:D


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 15, 2007 16:16

Też mam turbo Garrett T3, ma dużego laga, ale jak już wejdzie na obroty to po prostu wymiata. W serii miałem ciśnienie 0,64, teraz po założeniu MBC mam ustawione na 0,95 Bar i po prostu turbo teraz wymiata, ale przy większych obrotach. :okej:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 15, 2007 16:30

dawid018, ja u siebie nie mam 1 bara mam ale napewno mniej.... nie wiem jak duzo dawke podkrecici zeby bylo ok...



arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 15, 2007 23:57

Najlepiej delikatnie przekroczyć granicę dymienia :majkel:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn kwie 16, 2007 00:39

arek wamej, tzn? co masz na mysli??



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn kwie 16, 2007 00:59

gniochu, kręcisz śrubka od paliwa na oko po troszeczku.jak będzie za bardzo dymil to zmniejszasz.musi dymić bardziej niż teraz ale nie tak jak lokomotywa.aaa i czarnym bąkiem sie nie przejmuj za bardzo.ważne żeby przy jeździe ze stalą prędkością było coś za tobą widać.najlepiej skorzystaj z razy z forum jak ustawić dawkę a potem sam wyczujesz czy za dużo czy za mało paliwa.obserwuj tez temp silnika.jak będzie troszkę za dużo paliwa będzie się szybciej i mocniej grzał a to sie może skończyć dziurami w tłokach


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn kwie 16, 2007 01:45

dawid018, ale zalezy dla kogo jeszcze w ktorym momencie zaczya sie mocne dymienia....



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn kwie 16, 2007 07:10

dawid018, ale zalezy dla kogo jeszcze w ktorym momencie zaczya sie mocne dymienia....
to już musisz sam wyczuć na oko.ja mam ta śrubkę od dawki ok 1/6 obrotu wkręcona i jest w miare ok.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 16, 2007 20:29

Granica dymienia jest osiągana wtedy gdy spaliny przybierają wyraźnie czarne zabarwienie.
Moja propozycja jest taka:
ustaw sobie dawkę bez doładowania tak aby przekroczyć dawkę dymienia
a na doładowaniu tylko trochę



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt kwie 17, 2007 09:11

u mnie jest nieosiagalne dymienie niewiem czemu:|nawet jak wezme na maksa dawke wkrece i ktos jedzie za mna i go trepie to nie widac zeby puszczal chmure:|az mnie to dziwi..turbo mam 1,0bar silnik aaz


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt kwie 17, 2007 09:19

bo masz za mala dawke ciagle. ogranicznik na srubie zdjales?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości