w normie też ma być ale wazne żeby było mniej więcej po równo na każdymMichnik pisze:Sprawdź kompresje na cylindrach czy jest normie. To chyba podstawa.
po wymianie silnika kopci - pilne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ja wymieniam turbinke, bo poszla mi po weekendowym wypadzie
...
Mechanik powiedzial, ze po wymianie turbiny, przez ok.800-1000km bedzie kopcilo tak,ze swiata nie bedzie widac!!!Dopoki nie przepali starego oleju,ktory osiadl w rurach i kabelkach...-jak przepali,bedzie wszystko ok.!!!
A tak na marginesie.. mam diesla od zawsze,nigdy mi nic nie kopcilo..ani na wolnych ani na szybkich obrotach..Bylo git,dopoki nie przejechalam sie bez smarowania
Pozdrowionka!![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Mechanik powiedzial, ze po wymianie turbiny, przez ok.800-1000km bedzie kopcilo tak,ze swiata nie bedzie widac!!!Dopoki nie przepali starego oleju,ktory osiadl w rurach i kabelkach...-jak przepali,bedzie wszystko ok.!!!
A tak na marginesie.. mam diesla od zawsze,nigdy mi nic nie kopcilo..ani na wolnych ani na szybkich obrotach..Bylo git,dopoki nie przejechalam sie bez smarowania
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Pozdrowionka!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Panowie nie sądzę żeby to były uszczelniacze zaworów ponieważ w silnikach td zarówno na dolocie jak i wydechu jest spore nadciśnienie dzięki temu wypycha olej tam skąd przybył. Gdyby to były uszczelniacze to po odpaleniu przykopciłby przez dłuższą chwilę na siwo i tyle, chyba że dodatkowo jest uszkodzone turbo wtedy w kolektorze dolotowym pojawi się podciśnienie i będzie zasysać olej. Ja bym stawiał na słabą komresję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości