Wymiana rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

skirzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 08:08
Lokalizacja: Nysa

Wymiana rozrządu

Post autor: skirzu » sob kwie 14, 2007 09:03

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Jeżeli źle napisałem temat poprawcie mnie. Od tygodnia jestem posiadaczem VW IV 1,9 TDI '98 kod literowy silnika ALH.
Muszę wymienic rozrząd i teraz nie wiem czy trzeba cały, czy wystarczy wymienic pasek i napinacz, czy również przy tej wymianie należy wymienic popmę i pasek alternatora.
Dzięki z góry, miłego i bezpiecznego jeżdżenia.
Pozdro Skirzu
Ostatnio zmieniony sob kwie 14, 2007 14:00 przez skirzu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob kwie 14, 2007 09:32

skirzu pisze:pasek alternatora.
Co do paska alternatora to jeśli jest dobry to nie widze potrzeby wymiany.
A jeśli chodzi o pompę wodną to jeśli jest napędzana z rozrządu to jak najbardziej zalecana jest wymiana.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob kwie 14, 2007 09:34

Mam w rodzinie MK IV ALH, zawsze przy wymianie rozrzadu wymieniamy pasek, rolki napinające- chyba 4 lub 5 sztuk ( zalezy czy wymienisz tez małe prowadzace)już nie pamietam i koniecznie pompe wody bo w tym silnku chodzi na rozrzadzie. Przy okazji wymienić pasek wielorolkowy- to już niewileki koszt. Sprawdzic simeringi na wale przy okazji oraz napinacz paska wieloklinowego- bo czesto pada i grzechocze. Potem koniecznie na Vagu sprawdzic kąt wtrysku. I bedzie :bigok: Zestaw firmy SKF paska i rolek ok 500zł, pompa ok 160zł, wieloklinowy ok 49zł, a napinacz paska wielolkinowego jezeli grzechocze to ok 250zł, kąt wtrysku an vaga ok 100zł+ wymiana
Ostatnio zmieniony sob kwie 14, 2007 09:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob kwie 14, 2007 09:36

Sprawdzałem i pompa jest napędzana rozrządem. Tak więc pompe też wymień.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pysior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pysior » sob kwie 14, 2007 09:38

Mam takiego samego golfa i wymienialem cały komplet pasek napinacz 2 rolki i pompe. radze nie zalowac kasy na pompe ok 150, a jezeli pozniej pojdzie to robota bedzie wiecej kosztowac niz pompa.



skirzu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 08:08
Lokalizacja: Nysa

Post autor: skirzu » sob kwie 14, 2007 11:12

Dzięki Wszystkim
Skirzu



Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » sob kwie 14, 2007 19:46

PinkFloyd pisze:Zestaw firmy SKF paska i rolek ok 500zł, pompa ok 160zł,
530zł za komplet :bajer:
http://www.allegro.pl/item184817216_skf ... _wody.html
a orginał z pompą
http://www.allegro.pl/item184174421_roz ... pompa.html
i bez pompy
http://www.allegro.pl/item184174419_roz ... _lodz.html
polecał bym założyć orginał :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości