U mnie robi to na pierwszej, tej grubej kresce i jedni mi mowią, że to źle, a inni, że dobrze ;/
Kontrolka Temp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka Temp
Taką mam prosbę, aby się osoby mające taki silnik wypowiedziały o tym, w kturym miejscu podczas jazdy (np. w trasie) zatrzymuje się wam wskazówka temp??
U mnie robi to na pierwszej, tej grubej kresce i jedni mi mowią, że to źle, a inni, że dobrze ;/
U mnie robi to na pierwszej, tej grubej kresce i jedni mi mowią, że to źle, a inni, że dobrze ;/
- vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Bordos, Te linie na liczniku oznaczają takie Temp. pierwsza gruba temp. 30-50 stopni następna 70 na środku 90 stopni i tak dalej o 20. Prawidłowo powino wskazywać 90 na środku, ale te auta już mają swój wiek i może czujnik albo wskażnik w zegarach oszukiwać
Np. u mojej żony cały czas wskażnik jest na kresce tam gdzie powino być już 110 stopni ale auto się nie gotuje wymieniałem czujniki i nic aż wkońcu rozebrałem licznik i wymieniłem wskaźnik i po kłopocie. Np. braciak kupił źle dobrany czujnik i u niego wskażnik pokazywał max 70 stopni. Myśle że nie dobrze jak oszukuje bo nie wiadomo jak temp. jest naprawdę 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Umnie znowu pokazuje teraz jakieś 80C, czasem jak jest cieplej prawie 90. A zimą z regóły mam 70.
[ Dodano: 2007-04-12, 08:47 ]
[ Dodano: 2007-04-12, 08:53 ]
Ja mam też problem ale nikt nawet mechanicy nie potrafią go rozszyfrować. Chodzi o to że zimą autko trzyma mi 70C. Termostat mam napewno dobry bo nawet po 100km dolny wąż mam lodowaty (a taki też powinien być przy 70C) Latem temperatura trzyma się właśnie w granicach 85-87C (czyli ok) Wskaźnik napewno pokazuje dobrze bo przy czujniku od wiatraka który załącza go przy 102C takie też jest wskazanie w momencie załączenia... I O CO TUTAJ CHODZI??
[ Dodano: 2007-04-12, 08:47 ]
[ Dodano: 2007-04-12, 08:53 ]
Ja mam też problem ale nikt nawet mechanicy nie potrafią go rozszyfrować. Chodzi o to że zimą autko trzyma mi 70C. Termostat mam napewno dobry bo nawet po 100km dolny wąż mam lodowaty (a taki też powinien być przy 70C) Latem temperatura trzyma się właśnie w granicach 85-87C (czyli ok) Wskaźnik napewno pokazuje dobrze bo przy czujniku od wiatraka który załącza go przy 102C takie też jest wskazanie w momencie załączenia... I O CO TUTAJ CHODZI??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
palen pisze:Umnie znowu pokazuje teraz jakieś 80C, czasem jak jest cieplej prawie 90. A zimą z regóły mam 70.
[ Dodano: 2007-04-12, 08:47 ]
[url=http://images20.fotosik.pl/219/bed030ea2cf9f4d5m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2007-04-12, 08:53 ]
Ja mam też problem ale nikt nawet mechanicy nie potrafią go rozszyfrować. Chodzi o to że zimą autko trzyma mi 70C. Termostat mam napewno dobry bo nawet po 100km dolny wąż mam lodowaty (a taki też powinien być przy 70C) Latem temperatura trzyma się właśnie w granicach 85-87C (czyli ok) Wskaźnik napewno pokazuje dobrze bo przy czujniku od wiatraka który załącza go przy 102C takie też jest wskazanie w momencie załączenia... I O CO TUTAJ CHODZI??
Ja mam tak samo jak ty ciagle:)
To moze tak ma byc:D
- Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Pewnie tak... Poprostu diesle ciężej się zagrzewają niż benzyniaki... U ojca w mercedesie prawidłowa temperatura to 80C...Bordos pisze:To moze tak ma byc:D
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
ronuch
- Gadatliwa bestia

- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
chyba na odwrot w zimie jedz sobie benzyniakiem to przy duzym mrozie wcale ci sie nie zagrzeje a dizel jednak bedzie sie grzal.palen pisze:Poprostu diesle ciężej się zagrzewają niż benzyniaki
a propo temp to ja mam w 1v wskazowke zawsze za polowa wskaznika ale chyba nie dochodzi do nastepnej kreski a went wcale mi sie nie wlancza bo mam padniety czujnik od wentylatora. a gdzie szykac czujnika od temp ale tej pokazywanej na liczniku?
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Czujnik jest na krućcu wychodzącym z głowicy. i jak dobrze pamiętam to ten wchodzący od boku do tego krućca (bo są dwa czujniki)ronuch pisze:a gdzie szykac czujnika od temp ale tej pokazywanej na liczniku?
[ Dodano: 2007-04-13, 08:57 ]
To wiem, ale mnie to juz nie rusza bo mojego przypadku nikt nie rozszyfruje.bongo pisze:A wskazówka ma być w połowie..
A co do zagrzewania się diesla i benzynki to mnie nikt nie przekona. Zbyt dużą ilością aut jeździłem żeby mi teraz ktoś powiedział że diesel szybciej temperaturę pracy łapie...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


