brak mocy od 3500obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

brak mocy od 3500obrotów

Post autor: leszekd11 » czw kwie 12, 2007 23:28

WITAM JESTEM NOWY TUTAJ.MÓJ GOLF TDI OD 3500 OBROTÓW PRZESTAJE PRZYSPIESZEĆ TURBINA SIE ODŁĄCZA I Z LEDWOŚCIĄ DOPNIE DO 4000 NIEWIEM JAKĄ MAM PRĘDKOŚ BO NIEDZIAŁA MI LICZNIK.CZY TO N75? DODAM JESZCZE ZE MUSZE DODAWAC GAZU PRZY ODPALANIU SILNIKA.POMUŻCIE MI MAM SILNIK 1Z TURBINE WKRĘCA SIE OD OK 2000 OBR CZYLI W NIRMIE ZAJEBIŚCIE PRZYSPIESZA ALE TYLKO DO 3500 I POTEM TURBINY NIE SŁYCHAĆ. WIEM ZE TEN TEMAT JUZ BYŁ PORUSZANY WIELE RAZY ALE TRUDNO ZNALEŹ OPISANY IDENTYCZNY PRZYPADEK.AHA AUTO NORMALNIE CHODZI TAK JAK OPISAŁEM CAŁY CZAS.OD POCZĄTKU DO KOŃCA NIEZALEŻNE OD GASZENIA I PONOWNEGO URUCHAMIANIA.PROSZE O POMOC LESZEKD11@WP.PL sorry za caps lock.
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 23:38 przez leszekd11, łącznie zmieniany 1 raz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: brak mocy od 3500obrotów

Post autor: RobertP » czw kwie 12, 2007 23:34

plisss wyłącz CapsLocka :grrr: - taki klawisz pod tabulatorem :jezor:
w opisie dzięki capslockowi masz taki potok że czytać sie nie da... :-( :grrr:
nie słychać turbiny, no to dobrze wcale nie musi oznaczać że jest źle jak jej nie słychać
z tym uruchamianiem to odłącz wtykę od czujnika temperatury i zobacz co sie dzieje
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 23:35 przez RobertP, łącznie zmieniany 2 razy.


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » czw kwie 12, 2007 23:35

leszekd11, Caps look OFF po pierwsze, moja rada sprawdz wezyki od n75 czy nie sa przetarte jesli nie sa to odlacz od zaworka rurki czerwona i niebieska i je polacz i przejedz sie autem jesli bedzie lepiej to masz przyczyne jesli nie podlacz pod vaga


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

Post autor: leszekd11 » pt kwie 13, 2007 10:48

sprawsziłem dziś węzyki od n75 były całe połączyłem czerwony wąż z niebieskim i wydawało sie być o wiele lepiej nakręciłem auto do 4500obr i nieczułem ze słabnie tylko sie jeszscze rozpędzało.


stanołem potem na poboczu podłączyłem zawór tak jak był i było lepiej nie było czuc ze turbina momentalnie przestaje kręcic.ale po podniesieniu maski było słychac metal jak strzela od gorączki bo turbina w p....de dostała chyba

czy to znak ze zawór jest do regenerazji?bo wydaje sie ze to jego wina ze świruje troszke z mocą?



aha i jeszcze jedno co z tym odpalaniem dziś rano odpaliłem za 8 razem chyba normalnie odpalało bez problemu i gasło odrazu.podobno to moze mieć związek z imobiliserem i odcięciem paliwa.

ale wkońcu odpalił jak przytrzymałem na rozruszniku i dodałem sporo gazu.

potem juz normalnie odpala po dodawaniu gazu zdjęcie wtyczki od czujnika cieczy chłodzącej nie zadziałało

dodam ze bez dodawania gazu on odpala ale zaraz gaśnie co sie dzieje?

dziś moze pojade do disel serwis w pile ale zanim pojade to chciałbym sam sprawdzić coś jak ktoś mi da wskaaówki.

jest ktoś z forum z okolic piły kto mugłby mi zerknąc do auta?


aha jak sie reguluje biegi bo mi źle wchodzą.na linkach czy przy wybieraku?



dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » pt kwie 13, 2007 11:40

Co do ciężkiego odoalania zerknij na ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=klema



leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

Post autor: leszekd11 » pt kwie 13, 2007 15:29

juz go czytałem klemy ok.moze podacie coś na temat biegów o których pisałem prosze o fotki cięgien z linkami na skrzyni tego całego mehanizmu.moze umnie jest jakas przerubka i zanim sie wezme zato musze info zebrać bo w warsztatach niemają czasu i sam sie wezme zato........hehe

a co do odpalania to prąd jest kontrolki tez oraz jakie ma oznaczenie skrzynia od 1z i gdzie jest ono napisane? moze mam jakąs inną skrzynie i moze ktoś coś przerobił?



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pt kwie 13, 2007 19:17

zaworek mozesz "zregenerowac" uzyj do tego wd40 troche prysni do srodka i wydmuchaj sprezonym powietrzem ale z czasem i tak pujdzie do zmiany zapewne a to nr zaworka jak bys potrzebowal do kupna 028 906 283 F , co do biegow to sie tak niespiesz z tymi ciegnami obejrzy je troszke umnie po myciu karczerem silnika wyplukalem z tuch ciegien wszystki smar i ciezko chodzily (ocieraly) sprubuj na poczatek prysnac na nie troszke wd40 jesli pomoze, a pali ciezko bo moze kolo na wale ma luzy?podam linka do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1051921


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 13, 2007 19:25

Scotto pisze:bo moze kolo na wale ma luzy
jesli ma luzy to tylko patrzeć jak sie sruba ukreci i remoncik .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

Post autor: leszekd11 » pt kwie 13, 2007 19:25

linki jak i wybierak są nasmarowane. biegi poprostu tragicznie wchodzą.moze odpowietrzyc wysprżęglik?a jak to sie robi?

co do odpalania ono dobrze pali za strzałem ale zaraz gaśnie ajakby mało paliwa przy rozruchu dostawał



vencio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 13, 2006 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: vencio » pt kwie 13, 2007 20:04

Jeżeli chodzi o to gaśnięcie podczas odpalania mój brat miał taki sam problem też w 1Z elektryk powiedział że kość rozruchu jest spalona i podczas pruby odpalania robi sie reset kompa i gaśnie. Podczas odpalania go na gazie podtrzymywane jest napięcie i silnik już nie gaśnie. Zawsze pierwsze odpalanie na zimny silnik było trudniejsze po rozgrzaniu wystarczyło lekko dodać gazu.



leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

Post autor: leszekd11 » pt kwie 13, 2007 20:12

vencio, a co to za kośc od rozruchu i gdzie ona sie znajduje?wymienie ją sam czy to trudne i ile moze kosztowac?



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » pt kwie 13, 2007 20:17

kosc rozruchu to kostka w stacyjce koszt to ok 40 zl :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

leszekd11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 21:46
Lokalizacja: piła

Post autor: leszekd11 » pt kwie 13, 2007 20:23

chyba raczej nie ta kostka w stacujce.miałem kiedyś kostke w stacyjce do wymiany to auto wogóle nie odpalało kontrolki gasły po przekręceniu rozrusznika.

do du.... taka robota poszedłbym do mechanika ale wszędzie niemają czasu jest jakiś z forum z okolic piły?



vencio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 13, 2006 18:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: vencio » pt kwie 13, 2007 20:52

Jeżeli chodzi o tą kość rozruchu brat nie wymienił jej, przyzwyczaił sie do takiego odpalania Ja tez nie wiem gdzie ona sie znajdu możliwe ze koło stacyjni ale moge się mylić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości