Wlacza sie tryb awaryjny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dzięki Adamm...
No właśnie odnośnie vaga może mi ktoś polecić jakiegoś kolegę z forum najlepiej z okolic wlkp.który ma możliwość sprawdzenia dynamicznie i statycznie mojego gofra,dodatkowo z mozliwością zrzucenia wszystkich danych tu na forum..Do sprawdzenia również kąt wtrysku i wszystko co może mieć wpływ na złą prace silnika.
Za pomoc wielkie dzięki
Pozdrawiam
No właśnie odnośnie vaga może mi ktoś polecić jakiegoś kolegę z forum najlepiej z okolic wlkp.który ma możliwość sprawdzenia dynamicznie i statycznie mojego gofra,dodatkowo z mozliwością zrzucenia wszystkich danych tu na forum..Do sprawdzenia również kąt wtrysku i wszystko co może mieć wpływ na złą prace silnika.
Za pomoc wielkie dzięki
Pozdrawiam
Re: Wlacza sie tryb awaryjny
U mojego brata w Passacie TDI 110 KM 98 r, jest dokładnie to samo, pojechał na Vaga i komunikat taki sie wyświetlił: "ciśnienie w kolektorze ssącym odstępstwo od reguły", no to szybciutko postanowiliśmy wymienić zawór N75, jak się dziś okazało po załozeniu nowego zaworu, wciąż po przekroczeniu ok 120 km/h turbina off. Gdzieś przeczytałem w innym topicu że ktoś zregenerował/oczyścił turbinę za 1200 zł i wszystko jest ok. I tak się właśnie zastanawiam czy taka cena jest dobra czy zła? I jeszcze pytanko czy można strzelić trase 1700 km bez obaw ze zepsuje sie cos jeszcze bardziej, bo aktualnie auto z bratem znajduję się w okolicach Londynu.lolas79 pisze:Witam i proszę szanownych kolegów o pomoc
A więc dniu wczorajszym chciałem rozbujać mojego klekota wyjechałem na autostrade i jazda....autko rozpędzało sie i przy prędkości 140km na 4 biegu zonk tryb awaryjny i utrata mocy,spadek prędkości do 100km i wszystko co mogłem zrobić,dodawanie i zdejmowanie nogi z gazu nic nie dawało,próba redukcji na 3 bieg i dodanie gazu i prędkość maks 100km(wcześniej dawało rade do 180km).
Wiadmomo,po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest wszystko ok,ale do prędkości koło 110km potem znów to samo.
I jeszcze wspominając ten ferelny dzień kiedy zaczeła sie przygoda z wyłączeniem turbiny to było to tak: rano na zimnych silniku po przejechaniu około 200 m usłyszał coś w rodzaju strzału pod maską i wtedy 1-szy raz turbina off.
Ostatnio zmieniony śr kwie 11, 2007 23:21 przez korben, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli Boga nie ma to co z ciebie za szatan ?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Re: Wlacza sie tryb awaryjny
korben pisze:U mojego brata w Passacie TDI 110 KM 98 r, jest dokładnie to samo, pojechał na Vaga i komunikat taki sie wyświetlił: "ciśnienie w kolektorze ssącym odstępstwo od reguły", no to szybciutko postanowiliśmy wymienić zawór N75, jak się dziś okazało po załozeniu nowego zaworu, wciąż po przekroczeniu ok 120 km/h turbina off. Gdzieś przeczytałem w innym topicu że ktoś zregenerował/oczyścił turbinę za 1200 zł i wszystko jest ok. I tak się właśnie zastanawiam czy taka cena jest dobra czy zła? I jeszcze pytanko czy można strzelić trase 1700 km bez obaw ze zepsuje sie cos jeszcze bardziej, bo aktualnie auto z bratem znajduję się w okolicach Londynu.lolas79 pisze:Witam i proszę szanownych kolegów o pomoc
A więc dniu wczorajszym chciałem rozbujać mojego klekota wyjechałem na autostrade i jazda....autko rozpędzało sie i przy prędkości 140km na 4 biegu zonk tryb awaryjny i utrata mocy,spadek prędkości do 100km i wszystko co mogłem zrobić,dodawanie i zdejmowanie nogi z gazu nic nie dawało,próba redukcji na 3 bieg i dodanie gazu i prędkość maks 100km(wcześniej dawało rade do 180km).
Wiadmomo,po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest wszystko ok,ale do prędkości koło 110km potem znów to samo.
kolego 110 konny ma sterowanie podcisnieniowe, mozesz zamienic zaworki EGR z n-75 i sprawdzic jak dziala
no i przedewszystkim sprawdz (lub wymien) wezyki
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Wężyki możesz sam wymienić a gdzie i jakie kupić? hmmm no właśnie mam ten sam problem aha tak przy okzaji omijaj serwisy typu aso bo zabulisz jak za zboże.
Ponawiam pytanie o vaga z okolic wlkp.do sprawdzenia kąt wtrysku i przepływka statycznie, dynamicznie plus możliwość zrzucenia wszystkiego na forum...
Pozdro
Ponawiam pytanie o vaga z okolic wlkp.do sprawdzenia kąt wtrysku i przepływka statycznie, dynamicznie plus możliwość zrzucenia wszystkiego na forum...
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości