[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob sty 20, 2007 12:58

Piekny wynik :D A jak spalanie :?: :hmm:



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob sty 20, 2007 13:39

1 wykresik auta tutaj moment ciut nizszy na tym tymczasowo sie poruszam. Potem wkleje ten z 420 Nm. W sumie setup gdzies na 1,5 miecha potem pojdzie big turbo :)

Obrazek

[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 13:07 ]
spalanie jeszcze nie wiem....ale wczesniej bylo okolo 6 - 7 litr litra, mysle ze teraz tez nie zmieni sie drastycznie


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 24, 2007 12:41

aw69, rob555:
Aligator nie zasypuje gruszek w popiele :P oto co wyciągnął ze swojego AGR-a

Obrazek

wiecej info tu:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39878



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr sty 24, 2007 13:03

cowboy pisze:aw69, rob555:
Aligator nie zasypuje gruszek w popiele :P oto co wyciągnął ze swojego AGR-a
Wiem wiem :)
ale on ma pompe 12...
fakt ze ma styrany blok. Mysle ze ja na takim setupie bym mial ok 240 i tyle Ali chce miec do wiosny. Ja narazie sie mecze z instalacja w corbie bo przekladam cala od leona ASV
Jak skoncze i dmuchne wiecej powietrza to ok 220 na pewno peknie :)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 24, 2007 13:26

rob555 pisze:ale on ma pompe 12...
no właśnie aw69 sprzedaje swoją 11 - czyżby planował 12 :P

a wracając do wykresu Aliego to szczęka opada !!

400 niutonów do 4000 rpm, dla mnie masakra



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr sty 24, 2007 13:36

cowboy pisze:400 niutonów do 4000 rpm, dla mnie masakra
Hehe dla kazdego :) Mysle ze to zaleta pompy 12 ale ja nie wiem czy nie zostane przy 11...
12 daje straszne obciazenia dla paska. Zjesc moze pasek po 10tys km.
No a pozatym ja mam jeszcze spore rezerwy w paliwie. Jak na moim dole uda mi sie zblizyc do wyniku Wojtka to odpuszcze sobie chyba dalsze mody bo juz teraz trakcja lezala....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 24, 2007 13:56

rob555,

gdzieś na forum, chyba na TDI racing (chyba z okazji programu w 20Jahre Michnika) pisałeś że FMIC od Sharana sprzed 2002 roku jest do dupy..

ja kupiłem coś takiego:
http://img321.imageshack.us/img321/8813 ... ranye7.jpg

i chce go wstawić do swojego Golfa - mam pytanko, czy obsłuży mi 1,165 Bara doładowania ? - w planach mam zrobienie na wiosne 2 przełaczanych programów - w tym mocniejszym planuje 1,25 Bara (wg Tory tyle spoko można jeszcze dołozyć do AFN-a :P )

projekt mam niskobudgetowy i mam nadzieje że jakoś mi ten FMIC wydoli ?

sorki za OT :)



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr sty 24, 2007 14:36

cowboy pisze: i chce go wstawić do swojego Golfa - mam pytanko, czy obsłuży mi 1,165 Bara doładowania ? - w planach mam zrobienie na wiosne 2 przełaczanych programów - w tym mocniejszym planuje 1,25 Bara (wg Tory tyle spoko można jeszcze dołozyć do AFN-a :P )
Obsluzy to seryjny cooler :) ale zalezy o ile schlodzi ;)
powiem Ci tak napewno + ze bedzie z przodu i chyba jest wiekszy od tego org troche. Ale czy temp beda lepsze to ciezko powiedziec bo G III ma calkiem dobry cooler znacznie lepszy od org w ibi.
Zaloz i sprawdz. Aha i rurek wiekszych jak wew sredniza 40mm nie pakuj. Tylko turbo sie bedzie meczylo. Co do cisnienia to 1.25 da rade ale wez pod uwage ze cisnienie nie jest tym samym co wydajnosc wiec czy jest sens tyle dmuchac...?


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 24, 2007 15:24

rob555 pisze:G III ma calkiem dobry cooler znacznie lepszy od org w ibi.
tylko jak robiłem logi latem na 4 biegu od 1500 do 4300 rpm to miałem prawie 75 st C w dolocie :) - zaczynałem od 45 st. C

wymiary rdzenia IC Sharan
570/95/90 mm

dla BMW E46 było 550/125/60mm

więc pojemnośc ICka od Sharan nawet wieksza - czyli licze że powinno być OK

inna sprawa że moje autko jest sporwadzone po stłuczce we Francji właśnie lewego przodu i moj ori IC wygląda tak:
http://img80.imageshack.us/img80/4139/icekafnrc8.jpg

czyli gorzej być nie może

rury będą w 50% oryginalne - reszta dorobiona będzie z tego samego fi (czyli prawie 51mm na zewnątrz)

jak zejde poniżej 50 st C to juz bedzie sukces



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sty 24, 2007 15:34

rob555 pisze:12 daje straszne obciazenia dla paska
gdzies slyszalem, ze majac 12 nie powinno sie krecic na jakies bardzo wysokie obroty. Co do auta Aligatora to grubo :) pompa 12 i wtryski race520, wszystkim pakuja pompy 11 i mniej wydajne wtryski


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sty 24, 2007 19:52

Aliego wyniki jest super... z tym że aw69 czy np. ja mamy starego 1Z który tez juz swoje przezył.... Ja chce miec 200KM i do tego daze... ;) a pózniej po mysli sie o wiecej :) :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 24, 2007 20:43

Rapix pisze:aw69 czy np. ja mamy starego 1Z który tez juz swoje przezył
Alego octa ma podobno przelatane 290 000 KM :)

no i podobno ją ostro przegrzała takze nie załamujcie sie jeśli macie determinację... i kasę :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr kwie 11, 2007 02:42

Wlasnie dopiero wrocilem ze strojenia swojego golfa 3 jeszcze nie ochłonelem :) , po dzisiejszym dlugotrwalym strojeniu hamownia wyplula 210 KM 438 Nm, nie jest to jeszcze tak jak byc powinno, problem z doladowaniem, ale autko masakruje jutro wkleje wykres.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Sebek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 547
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 19:10
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebek » śr kwie 11, 2007 02:44

jako pierwszy z kolei skladam WIELKIEEEE GRATKI Adam!!
W takim razie...see U @ krywalny airport w niedziele :bigok:


Life's simple. You make choices and don't look back.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości