Turbo K14 ładuje do 1.9 bara sprawdzone manometrem!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
Matii1986, Witam nie wiem czy już patrzałeś na ten post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=k14
a tu jest chyba podobny problem. Apropo tez mam K14 i dmucha mi tak mniej więcej 0,7 bar
a tu jest chyba podobny problem. Apropo tez mam K14 i dmucha mi tak mniej więcej 0,7 bar
wrubciu, dobrze chodzi ale od czasu jak dopiero zalozylem boost pina a wczesniej to tak sobie!!!a co do cisnienia to niewydajemi sie zeby takie bylo to by wogole kopcil po zmianie pina tzn przy 2 tys jak mu depniesz to zostawi taka mala chmurke dymu ale spoko a co do zbiorów to jak jest zimne powietrze to odlot
Przy okazji zmiany uszczelki,turbo na "stole" 3 śruby IN-BUS ,zawór do prasy potem czyszczenie ...i poszło.Matii1986 pisze:marek29, no tak to teraz mi powiedz jak doblokowac ten zawor?jest jakis sposob na to ???
Nie ukrywam że NIE było łatwo.
W garecie jest prościej ponieważ dzwignia zawotu jest na "zewnątrz".
Ps. Turba czasem trzeba używać bo potem są takie same skutki jak z prowadnicami w AFN.............
Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??
Może sprawdz wskażnik na jakimś "pewnym"aucie...Skala w Bar ,czy Psi?Matii1986 pisze:Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??
ja tez mialem zapieczony, ale po 2 latach jezdzenia mi sie odpiekl sam tzn otworzyl i tak zostal zaczalem sam go odblokowywac nie wyciagajac z auta tzn odkrecasz wezyk od powietrza idacy do WG(przy samym WG) lejesz do WG WD40, zakrecasz wezyk, odkrecasz na maxa srubke w turbie od regulacji cisnienia, dmuchasz w wezyk pare barow, wkrecasz srubke od regulacji cisnienia na maxa(zwiekszenie cisnienia sprezyna sie napina i probuje zamknac WG) i tak pare razy powtorzyc wsio odpoczatku i powinno puscic mam teraz ustawione 1.1Bara i jest gitara
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości