Zjeżdżając pasek rozrządu na zewnątrz co zrobić?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zjeżdżając pasek rozrządu na zewnątrz co zrobić?
wymieniłem już drugi raz pasek rozrządu bo myślałem że to wina jakości paska a jednak nie tzn.zakładam pasek idealnie na wszystkie koła naciągam go odpala silnik i po chwili widzę jak pasek ucieka z pompy wtryskowej i jest jeszce na rancie koła pośredniego,wydaję mi się że mogę mieć krzywy wspornik pompy i przez to on trochę zjeźdża,dokładnie to jest tak że na kole wałka rorządy jest on idealnie na środku czyli po bokach paska widać koła a na pompie jest z jednej strony równo z kołem a nawet z 1mm za a z drugiej widać zęby a powinien być równo na środku chyba,może ktoś już miał taki problem i mi w tym pomorze
Siema. Miałem dużo, dużo takich problemów. Większość z nich dotyczyła uszkodzonego ułożyskowania wałka pompy wtryskowej. Mniejsza ilość uszkodzeń - skrzywionej szpilki mocującej napinacz bądż prowadzenia napinacza lub rolki napnającej (zależy w jakim aucie).
W przypadku pompy - zdejmij pasek, chwyć mocno koło pompy i poruszaj w górę i w dół czy nie ma luzu. Jeśli ma, zawieź ją do pompiarzy w celu wymiany łożysk.
W przypadku pompy - zdejmij pasek, chwyć mocno koło pompy i poruszaj w górę i w dół czy nie ma luzu. Jeśli ma, zawieź ją do pompiarzy w celu wymiany łożysk.
Nic lepszego od Golfa drugiego. Co by nie, jakoby hej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości