Wachajace sie obroty silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw-gorol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 03:09
Lokalizacja: Janikowo

Wachajace sie obroty silnika

Post autor: vw-gorol » pt kwie 06, 2007 21:59

Witam!
Problem jest nastepujacy: przy cieplym silniku na wolnyh obrotach przy wylaczonych wszystkich odbiornikach pradu elektrycznego wskazowka od obrotomierza minimalnie sie wacha (w granicach 1mm)
Czy to winna uciekajacego gdzies cisnienia a moze pada ktoras sekcja w pompie wtryskowej?
Pozdrawiam



pablo2303
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob gru 16, 2006 18:36
Lokalizacja: WLKP

Post autor: pablo2303 » sob kwie 07, 2007 09:41

Może sprawdź na cyfrowym obrotku.
Miałem podobne objawy, zaczęły wachać się lekko obroty, a po kilku godzinach zgasł na wolnych obrotach i były problemy z odpaleniem. okazało się że śruba na wale się poluzowała i klin już był naruszony!!! Ale przyczyny mogą być zupełnie inne.



Awatar użytkownika
vw-gorol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 03:09
Lokalizacja: Janikowo

Post autor: vw-gorol » sob kwie 07, 2007 13:29

Srube na wale i klin niedawno wymieniałem takze raczej odpada Sprawdze obroty na cyfrowym i zobacze o bedzie

[ Dodano: 07 Kwi 2007 15:12 ]
Sprawdziłem na obrotomierzu cyfrowym i wskazania sa nastepujące:
-przy wyłaczonych odbiornikach prądu 1000/1050
-przy włączonych swiatłach 950/1000
-ruch kierownica bez właczonych swiatel 950/1000
-ruch kierownica przy właczonych swiatlach 900/1000

Silnik byl nagrzany do 90stopni



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob kwie 07, 2007 18:09

W tym silniku sygnał z prędkości obrotowej brany jest z alternatora, czasami złe jego działnie np. lekko zużyte szczotki dają taki efekt, lub duże obciązenie urządzeniami prądo żernymi lub slizganie sie lekkie paska. U siebie miałęm ze obroty pulsowały przy włączonyych kierunkach, po wymianie regulatora i szczotek mineło. A jak silnik chodzi? da się wyczuc nierówną pracę słuchając jego pracy czy tylko patrząc na obrotomierz???? Z tego co widze to masz za wysokie obroty średnio o 100 obr.



Awatar użytkownika
vw-gorol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 03:09
Lokalizacja: Janikowo

Post autor: vw-gorol » sob kwie 07, 2007 23:30

PinkFloyd pisze:W tym silniku sygnał z prędkości obrotowej brany jest z alternatora, czasami złe jego działnie np. lekko zużyte szczotki dają taki efekt, lub duże obciązenie urządzeniami prądo żernymi lub slizganie sie lekkie paska. U siebie miałęm ze obroty pulsowały przy włączonyych kierunkach, po wymianie regulatora i szczotek mineło. A jak silnik chodzi? da się wyczuc nierówną pracę słuchając jego pracy czy tylko patrząc na obrotomierz???? Z tego co widze to masz za wysokie obroty średnio o 100 obr.
Według mojego słuchu silnik chodzi ok Nic nie brzeczy nic nie stuka Ale gdy np. rusze kierownica to słychac bardzo minimalny spadek obrotow

[ Dodano: 07 Kwi 2007 23:33 ]
mi sie wydaje ze to bedzie wina pompy poniewaz troche sie poci no i gdy zdjalem taka gumke z prawej strony(chyba jakis odpowietrznik) to byla tlusta od ropy



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » sob kwie 07, 2007 23:34

Sprawdz przełącznik na pompie w AAZ na pompie jest styk, powinien zwierać po zwolnieniu pedału gazu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości