[ASZ] Wstrzasy silnika po rozruchu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

[ASZ] Wstrzasy silnika po rozruchu

Post autor: Darek Madejczyk » czw kwie 05, 2007 14:58

Witam Wszystkich!
Od pewnego czasu wyczułem coś dziwnego w pracy silnika. Otóż po rozruchu, na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy. Występuje to tylko przy zimnym silniku ale i nie zawsze bo czasami po odpaleniu wszystko jest OK i silniczek pracuje idealnie. A tak w ogóle to pali na dotyk, dwie paki na budziku bez wysiłku – co to może być? Dodam że filtry po wymianie, paliwo leje raczej dobre bo BP.
Druga sprawa, gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk. Czy to może być pasek wielorowkowy? Jak tak czy jest on do wymiany czy da się go jakoś naszpanować?
Z góry dziękuje za wszystkie rady i opinie!
:pub:
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 16:12 przez Darek Madejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.


"MADEJ"

Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » czw kwie 05, 2007 16:15

Darek Madejczyk pisze:na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy
stawiam na spalone świece.Sprawdź wszystkie.Nawet jak jedna będzie spalona takie objawy mogą wystąpić.Powodzenia



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 16:20

Darek Madejczyk pisze:gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk
tym sie nie przejmuj :)
stawiam na spalone świece
w obecnych temperaturach i tak się nie załaczają (poniżej 5 st C)...zimny diesel zawsze sie wiecej telepie :) moze koło zamochowe 2 masowe?



macias 130
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: macias 130 » czw kwie 05, 2007 22:40

To narazie jest nas dwóch. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » czw kwie 05, 2007 23:50

A co powiecie czy to czasem nie koło dwumasowe szarpie?


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

pb11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pb11 » pt kwie 06, 2007 08:12

Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek. Mam w moim Golfie mam dokładnie to samo (wstrząsy) na tym samym silniku. Byłem na VAGu i gość wykrył jedynie że czas wtrysku na 4 cylindrze znacznie odbiega od pozostałych trzech ale mieści się w normie (brak błędów w silniku) i stwierdził że to może być przyczyną wstrząsów. Podobno to gdzieś się reguluje ale jest to większa robota i poki jest w normie to lepiej nie ruszać. Co o tym myślicie? Silnik ma przejechane 99k
Mam jeszcze jedno pytanko: Gdzie znajduje się siłownik klapy spiętrzającej (klima). Wywaliło mi błąd 1274 - uszkodzenie siłownika. Ma ktoś może schemat klimy + rozmiezczenie elementów w aucie?



Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pt kwie 06, 2007 14:34

A co do koła dwumasowego to jakie są orientacyjne koszty wymiany?Auto jeat z 2003 go roku i ma przejechane 120 tyś km czyżby to był czas dwumasówkę? Ale póki co to nie jest to jakoś zbyt uciążliwe żeby to ruszać.
Na VAGa to też pewnie się wybiore sprawdzić co i jak. Narazie dziękuje za za wsystkie podpowiedzi. :D Oczywiście jak Ktoś ma innego pomysła to prosze napisać. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony pt kwie 06, 2007 22:53 przez Darek Madejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.


"MADEJ"

macias 130
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: macias 130 » pt kwie 06, 2007 21:50

Witam. Dwumasówka z wymianą w moim przypadku 1400, ale wszystko zależy w jakim stanie jest sprzęgło, bo jak w kiepskim to następne koszty. pozdrawiam

[ Dodano: 06 Kwi 2007 22:00 ]
Pytanie do użytkowników 130 czy bierze wam olej? Mój około 200ml/1000km.Pozdrawiam



Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pt kwie 06, 2007 22:49

Z olejem w moim przypadku jest podobnie około 200ml między wymianami.


"MADEJ"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości