[ASZ] Wstrzasy silnika po rozruchu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
[ASZ] Wstrzasy silnika po rozruchu
Witam Wszystkich!
Od pewnego czasu wyczułem coś dziwnego w pracy silnika. Otóż po rozruchu, na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy. Występuje to tylko przy zimnym silniku ale i nie zawsze bo czasami po odpaleniu wszystko jest OK i silniczek pracuje idealnie. A tak w ogóle to pali na dotyk, dwie paki na budziku bez wysiłku – co to może być? Dodam że filtry po wymianie, paliwo leje raczej dobre bo BP.
Druga sprawa, gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk. Czy to może być pasek wielorowkowy? Jak tak czy jest on do wymiany czy da się go jakoś naszpanować?
Z góry dziękuje za wszystkie rady i opinie!
Od pewnego czasu wyczułem coś dziwnego w pracy silnika. Otóż po rozruchu, na wolnych obrotach co pewien czas czuć jak gdyby wstrząsy. Występuje to tylko przy zimnym silniku ale i nie zawsze bo czasami po odpaleniu wszystko jest OK i silniczek pracuje idealnie. A tak w ogóle to pali na dotyk, dwie paki na budziku bez wysiłku – co to może być? Dodam że filtry po wymianie, paliwo leje raczej dobre bo BP.
Druga sprawa, gdy załącza mi się klimatyzacja słychać może przez sekundę jakiś pisk. Czy to może być pasek wielorowkowy? Jak tak czy jest on do wymiany czy da się go jakoś naszpanować?
Z góry dziękuje za wszystkie rady i opinie!
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 16:12 przez Darek Madejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
"MADEJ"
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek. Mam w moim Golfie mam dokładnie to samo (wstrząsy) na tym samym silniku. Byłem na VAGu i gość wykrył jedynie że czas wtrysku na 4 cylindrze znacznie odbiega od pozostałych trzech ale mieści się w normie (brak błędów w silniku) i stwierdził że to może być przyczyną wstrząsów. Podobno to gdzieś się reguluje ale jest to większa robota i poki jest w normie to lepiej nie ruszać. Co o tym myślicie? Silnik ma przejechane 99k
Mam jeszcze jedno pytanko: Gdzie znajduje się siłownik klapy spiętrzającej (klima). Wywaliło mi błąd 1274 - uszkodzenie siłownika. Ma ktoś może schemat klimy + rozmiezczenie elementów w aucie?
Mam jeszcze jedno pytanko: Gdzie znajduje się siłownik klapy spiętrzającej (klima). Wywaliło mi błąd 1274 - uszkodzenie siłownika. Ma ktoś może schemat klimy + rozmiezczenie elementów w aucie?
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
A co do koła dwumasowego to jakie są orientacyjne koszty wymiany?Auto jeat z 2003 go roku i ma przejechane 120 tyś km czyżby to był czas dwumasówkę? Ale póki co to nie jest to jakoś zbyt uciążliwe żeby to ruszać.
Na VAGa to też pewnie się wybiore sprawdzić co i jak. Narazie dziękuje za za wsystkie podpowiedzi. Oczywiście jak Ktoś ma innego pomysła to prosze napisać. Pozdrawiam!
Na VAGa to też pewnie się wybiore sprawdzić co i jak. Narazie dziękuje za za wsystkie podpowiedzi. Oczywiście jak Ktoś ma innego pomysła to prosze napisać. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony pt kwie 06, 2007 22:53 przez Darek Madejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
"MADEJ"
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości