Notlauf - nie ma na niego mocnych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » śr kwie 04, 2007 22:21

rob555 napisał:
ale fakt ze lepiej miec ok 100mbar ustawione.
Rozumie że więcej o 100 mBar. ale nie 220 choć niby niedużo, ale jednak
Mozliwe ze ktos boxa podpial a zeby nie dymic to sztange podkrecil, widzialem takie patenty...
To fakt wydaje mi się, że auto nadmiernie kopci, a zaczyna tak od 3000-3500 w zależności od obciążenia, ale widać chmurke we wstecznym lusterku.

[ Dodano: Sob 07 Kwi, 2007 00:05 ]
Pacjent (turbo) został dziś zdemontowany. Nie udało mi się go jeszcze rozbebeszyć (obecnie zapuszczony na noc specyfikami) za to zauważyłem, że:
1. Nazywa się KKK (?) i wygląda tak
Obrazek Obrazek Obrazek
2. Gruszka jest: nie zardzewiała, nie dziórawa i ma w środku niezłą sprężne bo oddaje momentalnie.
Obrazek
Poza tym tak jak pisałem wcześniej skok sztangi to min 10mm
Obrazek Obrazek
3. Sztaga się nie przycina (po rozpięciu gruszki) chodzi leciutko, może się rozruszała jak się bawiłem nią do południa. Wydaje jednak czasem z siebie podejrzany delikatny pisk, skrzypienie :chytry: (jakby nacisnąć spręzyne) zwłaszcza przy nie zachowaniu osiowości ruchu.
Ostatnio zmieniony pn kwie 09, 2007 19:45 przez skubix, łącznie zmieniany 2 razy.


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob kwie 07, 2007 13:37

skubix pisze:delikatny pisk, skrzypienie
rozkładaj i poleruj (dla świętego spokoju) jak lader już na stole to sama fajna robota została :)
BTW: nie zapomnij o zalaniu oliwą po montażu



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » ndz kwie 08, 2007 22:53

jak lader już na stole to sama fajna robota została


No w sumie może i fakt, ale po połowie dnia zabawy poddałem się ja i środek do zardzewiałych śrób Forch-a bo wolałem odpuścić jak zniszczyć :cry: .
Nic jednak straconego bo wyszło jeszcze, że wirnik suszarki ma za duży luz boczy i widać (na str. zimnej) jak powoli łopatki zaczynają ocierać o obudowe :grrr: - niestety trzeba będzie zregenerować :-" pacjęta.


Pozdro 4ALL :pub:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości