Regulacja zaworu upustowego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Regulacja zaworu upustowego.

Post autor: McMann » śr kwie 04, 2007 20:04

Witam. Mam zamiar wyregulować sobie zawór upustowy kolektora w MK2 1.6TD Chcę żeby zawór otwierał się przy większym ciśnieniu. Widzę że za wcześnie wypuszcza ciśnienie. Sprawdzałem manometrem. Mam tą śrubkę wkręcić czy wykręcić ??
Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » śr kwie 04, 2007 21:42

McMann, Z tego co wiem to trzeba wkręcić.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr kwie 04, 2007 22:00

Zwiększenie ciśnienia nic ci nieda jeśli nie zwiększysz dawki paliwa. Na samym powietrzu nie pojeździsz sobie lepiej. Najpierw dodaj paliwa a potem powietrza. Na dobry początek pomyśl o zmianie pompy wtryskowej na taką z grzybkiem.

[ Dodano: 04 Kwi 2007 22:01 ]
A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr kwie 04, 2007 22:46

adam16v pisze:A jeśli chodzi o ciśnienie to z tego co poamiętam żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
niestety nie.żeby zawor się otwierał później trzeba go wkręcić.jak tak mam ustawiony zawór że otwiera sie przy 1,1 bara.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 04, 2007 23:18

3a ją wkręcić bo pod śrubką jest sprenzynka !!! Jeśli wkręcisz śrubke to spowoduje sciśnięcie sie spręzynki i wtedy membrana od spodu odpowiedzialna za upuszczenie ciśnienia bedzie miała trudniej sie odchylić bo sprezyna bedzie ją bardziej odbijać !!

Najlepiej to jest wogole włozyć tam zaiast spręzynki to śrube
Poczytaj o Tuningu TD jest przyklejony w diesla :D



Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » śr kwie 04, 2007 23:23

Wielkie dzięki chłopaki :D
Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw kwie 05, 2007 00:30

adam16v pisze:żeby zawór się otwierał przy wyższym ciśnieniu trzeba śrubę wykręcać.
czyli zeby bylo wieksze to trzeba wkrecac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości