Jakie są objawy zużytego filtra powietrza??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie są objawy zużytego filtra powietrza??
Witam
Mam Problem związany z tym, że od czasu do czasu szarpnie mi przy przyspieszaniu tak jak by była przerwa w dostawie paliwa.
Szarpało na biegu 5 raz na 200km raz, dwa i spokój, ale ostatnio szarpało mi przez dłuższy okres na biegu 2,3 przy przyspieszaniu.
Czytałem posty, i wnioskuje, że:
Nastawnik miałem wymieniany 4 miesiące temu.
Sprawdzałem wtrysk sterujący i jest wszystko ok.
Wymieniałem filtr paliwa.
Tankuję na Stellu Diesla Power.
Pasek rozrządu miałem wymieniany też 10 tyś temu.
Przepływka dobra, bo mam trzy i wszystkie są 100% sprawne na każdej jest tak samo.
W zimie po nocy jak go odpalałem słychać było zawory przez 5sek,.(ale to chyba nie tedy droga)
Zostaje tylko filtr powietrza, który sprawdzałem i nie sypie się, ale może to nie jest dobra metoda na sprawdzenie.
Samochód mam od 4 miesięcy i filtra powietrza nie zmieniałem, bo uznałem, że jest czysty (może tu jest przyczyna).
Golfik zbiera się sprawnie nie jest mułowaty.
Co dalej?
Może znacie jakiegoś dobrego mechanika w Trójmieście albo na mazurach w okolicach Pisza?
Pozdrawiam Grześ
Mam Problem związany z tym, że od czasu do czasu szarpnie mi przy przyspieszaniu tak jak by była przerwa w dostawie paliwa.
Szarpało na biegu 5 raz na 200km raz, dwa i spokój, ale ostatnio szarpało mi przez dłuższy okres na biegu 2,3 przy przyspieszaniu.
Czytałem posty, i wnioskuje, że:
Nastawnik miałem wymieniany 4 miesiące temu.
Sprawdzałem wtrysk sterujący i jest wszystko ok.
Wymieniałem filtr paliwa.
Tankuję na Stellu Diesla Power.
Pasek rozrządu miałem wymieniany też 10 tyś temu.
Przepływka dobra, bo mam trzy i wszystkie są 100% sprawne na każdej jest tak samo.
W zimie po nocy jak go odpalałem słychać było zawory przez 5sek,.(ale to chyba nie tedy droga)
Zostaje tylko filtr powietrza, który sprawdzałem i nie sypie się, ale może to nie jest dobra metoda na sprawdzenie.
Samochód mam od 4 miesięcy i filtra powietrza nie zmieniałem, bo uznałem, że jest czysty (może tu jest przyczyna).
Golfik zbiera się sprawnie nie jest mułowaty.
Co dalej?
Może znacie jakiegoś dobrego mechanika w Trójmieście albo na mazurach w okolicach Pisza?
Pozdrawiam Grześ
szkoda że to nie filtr ale może dzis wymienię....
Co do tego szarpania, to mam pęknięty przewód ciśnieniowy, który idzie od intercoolera do Turbiny jest on zataśmowany wzmocnioną taśmą, ale tak sobie myślę, że ten przewód powinien sie poddawać, czyli puchnąć, a teraz on jest za sztywny może to powoduje te szarpnięcia?
Przewód ten to 1H0 145 828L(C) CENA TO OK 250 ZŁ może warto wymienić.
Przewód ten to 1H0 145 828L(C) CENA TO OK 250 ZŁ może warto wymienić.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wymieniany na zrobiony czy kupiona uzywka??NPISZ pisze:Nastawnik miałem wymieniany 4 miesiące temu.
mysle ze tracilbys moc albo turbo by przeladowywalo, ale nie powinien poszarpywac,NPISZ pisze:Co do tego szarpania, to mam pęknięty przewód ciśnieniowy, który idzie od intercoolera do Turbiny jest on zataśmowany wzmocnioną taśmą, ale tak sobie myślę, że ten przewód powinien sie poddawać, czyli puchnąć, a teraz on jest za sztywny może to powoduje te szarpnięcia?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: szkoda że to nie filtr ale może dzis wymienię....
Może i warto ale jak mi pękł przewód przed kolektorem to kupiłem od "szpenia" VW za 25 zł i smiga że hej.NPISZ pisze:Co do tego szarpania, to mam pęknięty przewód ciśnieniowy, który idzie od intercoolera do Turbiny jest on zataśmowany wzmocnioną taśmą, ale tak sobie myślę, że ten przewód powinien sie poddawać, czyli puchnąć, a teraz on jest za sztywny może to powoduje te szarpnięcia?
Przewód ten to 1H0 145 828L(C) CENA TO OK 250 ZŁ może warto wymienić.
U ciebie raczej nie jest to filtr ale zmien go napewno.
Ja kiedyś doprowadziłem do tego że filtr wciągneło w obudowę

Adamm-„wymieniany na zrobiony czy kupiona używka??”Miałem wyciek, i nie równo pracował nie mogłem poruszać się z prędkością 60km/h, więc dałem do pompiarzy w trójmieście i mam po regeneracji z regulacją.(500Zł)
Byłem wczoraj na warsztacie i sprawdzali mi, co i jak z tym przerywaniem i nic nie znaleźli poza wtyczka od pompy była nie do końca wciśnięta tak twierdził mech.
Może mi się wydaje, ale na razie jest dobrze i jakby płynniej jeździł.
Od wizyty nie przerwał mi, ale może jeszcze się odezwie.
Sprawdzali mi wtrysk sterujący i jest dobry, a co do filtra to chciałem wymienić, więc poprosiłem nowy w momencie jak go ściągałem to uświadomili mnie mechanicy, że jest w bardzo dobrym stanie i nie wymaga wymiany, więc nie wymieniłem.
Rzeczywiście wygląda na świeżynkę
Pozdrawiam
Byłem wczoraj na warsztacie i sprawdzali mi, co i jak z tym przerywaniem i nic nie znaleźli poza wtyczka od pompy była nie do końca wciśnięta tak twierdził mech.
Może mi się wydaje, ale na razie jest dobrze i jakby płynniej jeździł.
Od wizyty nie przerwał mi, ale może jeszcze się odezwie.
Sprawdzali mi wtrysk sterujący i jest dobry, a co do filtra to chciałem wymienić, więc poprosiłem nowy w momencie jak go ściągałem to uświadomili mnie mechanicy, że jest w bardzo dobrym stanie i nie wymaga wymiany, więc nie wymieniłem.
Rzeczywiście wygląda na świeżynkę
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości