grinio pisze:
Wydaje mi się po dokonaniu pomiarów na jałowym że wartości na niektórych blokach nie są za dobre np.
blok 001 poz 2 -2,8
blok 003 poz 3 -ok490 (choć 2 dni wcześniej było ok300)
blok 004 poz 2 -1,3 poz 3-3,2 poz 4-2,8
blok 015 poz 2 -2,8
ps. Gdyby ktoś potrzebował literature na temat danych diagnostycznych układu wtryskowego AFNa to moge podrzucić

Pozdrawiam i THX
Blok 001 poz 2 - norma to około 4 ale 2,8 to zawsze 1,2 paliwa więcej. Poniżej 2,2 to już byłoby za dużo.
Blok 003 poz 3 - za długo stał na wolnych obrotach. Trzeba przegazować to spadnie na 300. Zwróc uwagę na poz 4. Pewnie było około 4,8%. Przegazuj będzie około 60%, czyli otwarty EGR i stąd mniejszy pobór powietrza.
Blok 004 - wygląda na źle ustawioną pompę i elektronika nie może ustawić wymaganego kąta wtrysku. Zloguj blok 000 w nastawach podstawowych poz 2 to kąt wtrysku. Powinien być około 51.
Blok 15 poz 2 - to to samo co blok 001 poz 2.
A i z logów to coś wolno rozkręca się turbina. Ciśnienie wymagane łapie dopiero przy 3000 obr.
Czy ja też mógłbym prosić te dane do AFNa?
grzes_dan@poczta.onet.pl
[ Dodano: 04 Kwi 2007 09:19 ]
grinio pisze:
a co do bloku 001 to te 2,8 to większa dawka czy mniejsza od normy?
w 003 poz 3 przegazówka nie pomaga kilka dni wcześniej było ok bo ok 300 a teraz 500 poz 4 to 84%
W 000 poz 2 mam 75 więc chyba pompa do podrególowania

Czym może byś spowodowane że turbo się pomału rozkręca? kąt wtrysku? dawka?
Dawka 2,8 jest większa o 1,2 od dawki 4,0. Zależność jest odwrotnie proporcjonalna.
Pewnie padł zaworek N18, ale ja bym się z tego cieszył bo masz czystsze powietrze w dolocie (nie puszcza spalin do kolektora ssącego).
Blok 000 sprawdzałeś w nastawach podstawowych czy po prostu uruchomiłeś ten blok?
Nastawy podstawowe to basic setting (taki przycisk w programie VAG-Com).
Co do turbo to może przypchany katalizator, może kierownice spalin w turbinie się zapiekły ale szczęśliwie nie w położeniu na full bo by przeładowywała turbina, może ktoś kręcił coś przy cięgle między turbiną a gruszką turbiny?