Nie chce odpalic po 12 godzinach... po 5 odpala od szczala..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Nie chce odpalic po 12 godzinach... po 5 odpala od szczala..

Post autor: SkinnerPL » pn kwie 02, 2007 11:23

Siemka.
Mam taki problem ze mnie krew zalewa...
Samochod jak postoi 12 godzin to nie da sie go odpalic... i nie wazne jaka jest temperatura... jak mialem pelno w baku, i stal 24 godziny i przyszedlem odpalic go o 6 rano gdzie byl dosc spory mroz to odpalil prawie od strzala... swiece sa ok, kompresja ok, nie wiem co dalej robic... juz mnie tak te auto wkurza ze nie moge wytrzymac... nie moge zobaczyc czy w wezyku za filtrem paliwa sa bombelki czy co bo mam gumowy czarny wezyk... akumulator mam zuzyty i tak starcza go na 3 rozruchy po 10 sekund... potem juz jest za slaby... nie wiem co mam zrobic... jak autko stoi tak z 7 hodzin to da sie go jeszcze odpalic...



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn kwie 02, 2007 11:39

Na początek wymień akumulator, bo do diesla musi być duży prąd rozruchowy, a nie padnięty aku. U mnie też gorzej palił jak miałem słaby akumulator.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

kermit82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 15:10
Lokalizacja: Turek

Post autor: kermit82 » pn kwie 02, 2007 12:19

Miałem ostatnio taki sam przypadek nie chciał odpalać jak dłużej postał. Oddalem go do mechanika i pali jak trzeba (rozlegulowała mi sie pompa wtryskowa tak mówił mechanik).



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn kwie 02, 2007 12:34

ile dales za naprawe?



kermit82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 15:10
Lokalizacja: Turek

Post autor: kermit82 » pn kwie 02, 2007 13:38

Ja dawałem 80 zł ale jeszcze wymieniałem sobie różne pierdoły.



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn kwie 02, 2007 14:56

a moze wlasnie paliwo ci schodzi, a jakie sa objawy tego nie odpalania, poprostu krecisz krecisz i nic, czy moze wogole nie kreci, albo kreci i tak niby zaskakuje ale nie moze zaskoczyc?


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn kwie 02, 2007 16:54

Mnie się wydaje że gdzieś masz nieszczelność , spływa paliwo i dostaje się powietrze do przewodów, pompy. Dlatego kręcisz a paliwo dopiero pompuje. Sprawdź sobie zaciski na przewodach paliwowych , filtrze, pompie.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pn kwie 02, 2007 18:36

zaworek zwrotny jest do wymiany , cofa paliwo do baku i nie mozesz odpalic im bardziej rowalony tym szybciej paliwo zejdzie z pompy , mi juz po godzinie cofało paliwo i nie zapaliłem, jak nie mozesz zapalic to odkrec srube w pompie i dolej tam ropy i zobacz czy odpalisz



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 03, 2007 00:39

piter13 pisze:zaworek zwrotny jest do wymiany
lub akumulator.... tak jak ktos mowil wczoesniej diesel potrzebuje duzo pradu do rozruchu nie to co benzyna. Nagrzanie swiec itd. wiec jesli masz mozliwosc to sprawdz na innym aku bo ja tez mam z rana problem czasami tzn kreci jakby chcial a nie mogl ale zaskakuje. Jesli aku bedzie ok to ten zaworek...



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr kwie 04, 2007 07:09

paliwo chyba nie schodzi... dzis rano odpalilem go bez problemu. wydaje mi sie ze faktycznie to akumulator... ten w tym aucie ma chyba juz 3,5 roku.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr kwie 04, 2007 15:37

SkinnerPL, Więc tak jak pisałem. Wymień akumulator i wtedy odczujesz różnicę. Jeśli to by była pompa to raczej cały czas by palił źle bez różnicy czy minęła godzina czy 12... Ale 3,5 roku to w sumie szybko padł...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt kwie 17, 2007 14:47

akumulator wymienilem, teraz odpala bez problemu...
moze jak bedzie mroz to bedzie mial problem ale do tego czasu jeszcze troche...



lmb4020
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 12:41
Lokalizacja: --------------

Post autor: lmb4020 » ndz gru 06, 2009 10:21

zaworek zwrotny jest do wymiany , cofa paliwo do baku i nie mozesz odpalic im bardziej rowalony tym szybciej paliwo zejdzie z pompy

Kolezanki i koledzy wczoraj wlasnie kupilem nowy zaworek ten plastikowy co jest na filtrze paliwa w celu jego wymiany stary odkrecilem a z pospiechu nie zwrocilem uwagi na strzalke ktora jest na nim wytloczona i teraz nie wiem w ktora strone ma byc nowy czy strzalka w strone baku czy w strone pompy wtryskowej ?

moze ktos zerknac na filter w swoim aucie i podpowiedziec :)



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » ndz gru 06, 2009 10:40

starzałką w stronę pompy wtryskowej czyli w stronę przepływu paliwa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: TwoD971 i 61 gości