Wymiana tlokow i pierscieni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana tlokow i pierscieni
Witam wszystkich .Jeżdzę passatem tdi 90 KM 1Z.Jestem po wymianie tłoków i pierścieni,głowica też zrobiona,niestety to nie to samo auto diabelnie mułowate,niby musi się dotrzeć,PRAWDA TO,CZY NIE,poza tym jak odpalam rano to pracuje nierówno i kopci na biało,(miał błąd czujnika podciśnienia,ALE WYKASOWANY) POMÓŻCIE
Ostatnio zmieniony ndz kwie 01, 2007 22:29 przez janusz74, łącznie zmieniany 1 raz.
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Pewnie nie byl robiony w ASO, ale przynajmniej w dobrym, profesjonalnym zakladzie specjalizujacym sie w TDI??? TDI to dosc precyzyjny silnik, wazne jest bardzo dokladne dobranie tlokow i pierscieni, wczesniejsza obrobka cylindra, dobor odpowiedniej grubosci uszczelka pod glowice itd... Byle warsztat tego nie zrobi. Jezeli nie jest tak mocny jak przedtem, to raczej nie jest to wina ze jeszcze nie jest dotarty. Cos jest nie tak.
Re: Wymiana tlokow i pierscieni
jedź do dobrego fachury od ustawienia rozrządu bo mi na to wskazuje że coś nie takjanusz74 pisze:Jestem po wymianie tłoków i pierścieni,głowica też zrobiona,niestety to nie to samo auto diabelnie mułowate,niby musi się dotrzeć,PRAWDA TO,CZY NIE,poza tym jak odpalam rano to pracuje nierówno i kopci na biało
albo niech zrzucają pokrywę rozrządu, ustawią na znaki i niech patrzą jak wałek stoi
albo jeszcze raz od początku niech Ci ustawią i nie ma prawa być nawet o jeden ząbek
przestawiony,
nie ma znaczenia czy w ASO czy gdzieś tam po prostu robotę trzeba dobrze wykonać !
a czy nie gaśnie Ci też przypadkiem po jakiejś krótkiej chwili od odpalenia?
[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 23:27 ]
same tłoki i pierścienie pewnie z 1100zł...dziechu pisze:Tzn. co i za ile???janusz74 pisze:i tak się nieżle wykosztowałem
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
no to OK, nie masz co się martwić za mocno, szukałbym na początek problemujanusz74 pisze:Co do gaśnięcia po odpaleniu,to nie ma takich objawów
w źle ustawionym rozrządzie
jasne, tak trzymać !janusz74 pisze:A co do ASO to zdania są chyba podzielone,wolę sprawdzonych fachmanów,niż niewiadomo kogo w ładnym,firmowym kombinezonie.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Czesciowo to prawda, jak robi niechluj to i w ASO spie... Pamietaj jednak ze po pierwsze - w ASO mozesz reklamowac, po drugie w ASO maja scisle okreslone procedury, narzedzia, przyzady pomiarowe nie do zastapienia zwykla suwmiarka czy mlotkiem:)janusz74 pisze:niż niewiadomo kogo w ładnym,firmowym kombinezonie
[ Dodano: 02 Kwi 2007 13:37 ]
P.S. Oczywiscie ja takze nie korzystam z ASO;)
Dzięki bardzo za wszystkie rady,dzisiaj byłem u gościa,który mi robił głowicę i umówił mnie z fachurą od rozrządu,prawdopodobnie problem tkwi w kole na wale,niby za mocno bije,jutro się okaże,POZDROWIONKA
[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:55 ]
rozrząd mam ok. dzisiaj chcę przełożyć od kumpla n 75,przepływkę,a może go katalizator zamula??????????????????????????????(jak mi trzasł ten tłok to walił niebieskim dymem)
[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:55 ]
rozrząd mam ok. dzisiaj chcę przełożyć od kumpla n 75,przepływkę,a może go katalizator zamula??????????????????????????????(jak mi trzasł ten tłok to walił niebieskim dymem)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 96 gości