Do ilu obrotów kręcą się diesle
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
fajnie moj tez, ale nie zdziwie sie jak mi kiedys wal korbowy wyjdzie bokiem przy takich probach. podobno silnik po okolo 10sek na obrotach w czerwonym polu (czyli 4600) ma prawo sie rozleciec i tak wlasnie robia.tomcio666 pisze:mój kręci się do 5500
ja bym temu komus powiedzial ze nie ma sensu powyzej 4000SouleR pisze:pewnie ze wysoko. cos/ktos kiedys pisal, ze nie ma sensu powyzej 6000
w tdi tak ale i tak lapia po 5000 prawie jak benzynadaro31ie pisze:normalnie to zalezy od wersji ale przy 4200-4500 kom powinien blokowac dalszy wzrost predkosci obrotowe
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tomcio666, koles z Finlandii ktory mial 170konne 1.6td, teraz buduje cos znacznie mocniejszego i planuje to krecic do 6tys obrotow... Zobaczymy co z tego wyjdzie. Osobiscie przy moich modach nie warto mocno przekraczac 5tys chyba, ze na niskich biegach
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Na TVN Turbo był kiedys tescik z Angielskiego programu ile wytrzymuja silniki, japońska benzyzna wytrzyma 1000 obr nad czerwone pole ponad 30 sekund krecenia potem dym i silnik Przy czym tu wychodzą ograniczenia materiałowe benzyna moze nawet 16-18 tys obr-np formuła 1 , najleprzy diesel na swiece kreci sie fabrycznie do 5 tys obr, powyzej mieszanka paliwa sie nie zapala od samo zapłonu i w tescie taki dieselek przy 5400 obr po 15 sekundach ekspolodował- silnik bez ograniczenia- wiec radze takich prób nie robic swoim klekotem. Przy czym mozna przedmuchac uszczelke pod głowica- diesel ma duze sprezanie- i tak dieslem rozsadnie jest krecic do 4 tys obr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości