Wtryski, pompa... co jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Wtryski, pompa... co jest?

Post autor: SkinnerPL » czw mar 29, 2007 21:25

Siemka siemka...
Bylem na pomiarze kompresji i jest wszystko w normie... 31 bar... Ale dalej ma ciezko rano zeby zapalic... czasami poleciu mu czarny dymek przy odpaleniu i przy jezdzie pod stroma gorke albo przy wyprzedzaniu czarny dymek... Czy myslicie ze to wtryski? Pytalem sie o koncowki wtryskow... no i 64 zeta za sztuke, to jak dla mnie troche za duzo na dzien dzisiejszy... A moze jest cos z pompa nie tak? Powietrza w przewodzie paliwowym z filtra do pompy nie widzialem.. no i dalej nie wiem co jest nie tak... Nie wiem czy regulowac pompe czy co zrobic... pali mi tak z 5,5 litra na 100 km wiec tak jak by byla dobrze ustawiona.. a moze zaplon jest przestawiony? ile kosztuje ustawienie?



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw mar 29, 2007 22:52

SkinnerPL pisze:Ale dalej ma ciezko rano zeby zapalic... czasami poleciu mu czarny dymek przy odpaleniu i przy jezdzie pod stroma gorke albo przy wyprzedzaniu czarny dymek... Czy myslicie ze to wtryski
mysle ze wtryski leja!mialem takie same objawy jak u ciebie!po wymianie koncówek jak reka odjal :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pt mar 30, 2007 11:52

koles mi krzyknol 64 zł za koncowke wtrysku.. czy to rozsadna cena?



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pt mar 30, 2007 12:19

SkinnerPL pisze:koles mi krzyknol 64 zł za koncowke wtrysku.. czy to rozsadna cena?
z ciekawości pytałem ile może kosztować końcówka wtryskiwacza czopikowego :
najtańsza od 50zł a najdroższa to 110zł sztuka



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pt mar 30, 2007 19:27

Ja też wydałem ok 200zł na końcówki wtrysków. Teraz auto jak nowe śmiga. Żadnego dymku. U mnie trzeba było też naciągnąć troszeczke pasek rozrządu.



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » sob mar 31, 2007 00:54

SkinnerPL pisze:Ale dalej ma ciezko rano zeby zapalic... czasami poleciu mu czarny dymek przy odpaleniu i przy jezdzie pod stroma gorke albo przy wyprzedzaniu czarny dymek...
a wlaczasz przyspieszacz??? zawsze tak jest ze diesel lubi sobie puscic dymka przy wysilku, ja bym sie nie przejmowal tym, a moze ciezko zapala bo na 3 gary chodzi?? czyli swiece do wymiany, sprawdz to najpierw :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 31, 2007 01:16

ghoost pisze:a wlaczasz przyspieszacz??? zawsze tak jest ze diesel lubi sobie puscic dymka przy wysilku, ja bym sie nie przejmowal tym,
zgadzam sie :))
Własnie spróboj najpierw sprawdzić świece :))



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » sob mar 31, 2007 22:58

chyba mam zaplon przestawiony... jak jest cieplo to tez ma ciezko odpalic... dzis 15 stopni i nie chcial mi zapalic... dopiero za 3 razem...



grinio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:34
Lokalizacja: Piwniczna

Post autor: grinio » ndz kwie 01, 2007 09:24

Witam .
Przy zużytych końcówkach dym jest koloru jasnego (biało niebieski) . Ja stawiałbym na za późny zapłon skoro na zimnym ciężko pali.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn kwie 02, 2007 01:01

grinio pisze:Przy zużytych końcówkach dym jest koloru jasnego (biało niebieski)
a nie czarny? Z tego co mi wiadomo to jak wtryski leja to kopci na czarno nie na biao.... ale moze sie myle :blush:



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn kwie 02, 2007 07:18

Jeżeli coś sie zepsuło i możliwości jest dużo to ja zaczynam zawsze od najtańszego. Możliwości: wtryski, kąt wtrysku, świece. Zacząłbym od sprawdzenia świec. To nic nie kosztuje(czasami parę groszy) a bedziesz dużo wiedział. Jeżeli któraś świeca będzie przepalona to ją wymienisz (tu już będzie kosztowało około 40 zł za sztukę) i jeżeli problem sie nie rozwiąże to szukasz dalej. Następnym krokiem który ja bym zrobił to sprawidziłbym kąt wtrysku (około 30-40 zł sprawdzenie razem z ustawianiem). Na samym końcu sprawdziłbym wtryski. Ale osobiście stawiam na te 2 pierwsze. U mnie nie odpalił nawet w lecie gdy było 35 stopni ciepełka a miałem przepalione 2 świece. A czarnymi dymkami sie nie przejmuj bo wszystkie DIZELKI dymią - no chyba że to jest chmura a nie dymek.Pozdrawiam :bigok:



Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Wtryski, pompa... co jest?

Post autor: Slavio » pn kwie 02, 2007 08:09

Witam.

Ja mam padniętą jedną świecę lub dwie, ale podgrzewam dla spokoju dwa razy i pali na dotyk.
Ale u mnie jak palił za którymś razem sprawdziłem przewody paliwowe i wyszło, że powietrze idzie do pompy z filtra bo zacisk nie trzymał. Zmieniłem zacisk na skręcany i znikło powietrze a furka pali od pierwszego. Zacisk kosztował 1 zł. U mnie było to.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn kwie 02, 2007 08:50

SkinnerPL, wszyscy wyżej mogą mieć racje ;) To od ciebie zależy co pierwsze sprawdzisz jeżeli wszystko było ok wcześniej i to ci się zrobiło nagle to ja zapłon bym wykluczył bo to nie jest rzecz która sama się przestawia ;) Natomiast co do lejących wtrysków umnie leją dwa i wiem o tym ale z rana pali od strzału troche pokula ale pali dlatego sprawdził bym świece, bezpiecznik, autamat bo to nie kosztuje i sam to zrobisz jak masz padniętą świece musisz wymienić komplet bo jednej nie ma sensu bo ona pierwsza się spali chyba że zmienisz na używke. Dalej sprawdził bym wtryski nie wiem jak jest u was ale u nas ;) gość bierze 60 zł za sprawdzenie jak wtryski leją i nie da się ustawić dajesz mu końcówki i on w tej cenie zmienia je. Końcówki polecał bym Bosha, Beru, NGK są drogie ale warto wydać tę kase na nie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn kwie 02, 2007 12:54

vw_vandal, dlaczego jak sie zmieni jedna swiece to ta nowa zaraz sie spali?? Co to za roznica?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości