Przewody ciśnieniowe do N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klekocix
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 17, 2007 23:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Przewody ciśnieniowe do N75

Post autor: klekocix » czw mar 29, 2007 19:22

Mam do Was pytanie czy przewody ciśnieniowe idące od zaworu N75 do turbiny (a w szczególności chodzi mi o kolor niebieski) powinien się składać z jednego kałwaka przewodu czy dwóch?

U mnie niebieski składa się z 2 przewodów połączonych po środku jakąś metalową tulejką. Czy to przypadkiem nie jest w moim przypadku "wąskie gardło" sterowania turbiną? Moje auto przyspiesza do maxymalnej prędkości (a przynajmniej do 170km/h, bo tyle udało mi się sprawdzić) ale nie robi tego płynnie i tak jakby co 1-2 sekundy (rytmicznie) przyspiesza słabiej.

o tak:
XxXxXxXxXxX itd.

dzieje się to dopiero od 3 biegu i obr ok. 2500rpm.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw mar 29, 2007 19:30

powinien być 1 przewód , ale najważniejsze żeby wszystko było szczelne



Awatar użytkownika
klekocix
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 17, 2007 23:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » czw mar 29, 2007 21:17

A jeśli chciałbym kupić taki przewód i zastąpić ten oryginalny z 2 części złożony to z czego powinien on być? Czy to musi być fabryczny przewód z ASO czy wystarczy np. zwykły przewód paliwowy i spełni on postawione przed nim zadanie?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 29, 2007 21:23

klekocix pisze: czy wystarczy np. zwykły przewód paliwowy i spełni on postawione przed nim zadanie?
wystarczy zwykły paliwowy za 3,9 PLM za mb... w ASO chcą chyba 49 PLN za metr ! :)



Awatar użytkownika
klekocix
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 17, 2007 23:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » czw mar 29, 2007 21:26

A może wiesz czy te przewody paliwowe bywają w różnych kolorach? :helm:

To bym sobie profilaktycznie obydwa przewody zmienił.

I ile mniej więcej na długość powinienem kupić jednego i drugiego przewodu na podmiankę?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 29, 2007 23:28

niebieski ma ok 60 - 70 cm czerwony ciut mniej, nie musisza byc w kolorze byle by wiedziec co i gdzie sie podlacza :D

moga byc w oplocie lub bez wazne by srednica wew byla ok :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

VOOLF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: śr lis 08, 2006 14:02
Lokalizacja: POŁUDNIE
Kontakt:

Post autor: VOOLF » pt mar 30, 2007 00:02

witam Idz od sklepu motoryzacyjnego powiedz ze potrzebujesz 80cm przewodu zbrojonego fi 6. Albo weś kawałek i in pokaz. Ja taki kupiłem jest identyczny jak te od N75 zapłaciłem 10zł za 1 metr. Pozdrawiam


Wilk psa się nie boi, tylko nie lubi jego szczekania.

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pt mar 30, 2007 01:38

VOOLF pisze:80cm przewodu zbrojonego fi 6
fi 3,2mm a nie 6 i w oplocie ma być. Można kupić w prawie każdym sklepie motoryzacyjnym i kosztuje ok! 3zeta za m. :bigok:



VOOLF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: śr lis 08, 2006 14:02
Lokalizacja: POŁUDNIE
Kontakt:

Post autor: VOOLF » pt mar 30, 2007 12:31

zalezy którą średnice podasz


Wilk psa się nie boi, tylko nie lubi jego szczekania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości