pomocy..czy to przeplywka??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

pomocy..czy to przeplywka??

Post autor: 4ka » czw mar 29, 2007 21:33

pomocy panowie..cos mi sie dzieje ..

szukalem info na temat u was i wedlug skazowek czyscilem dmuchalem i nic..zostala opcja przeplywka..odlaczylem ja i...jakby lepiej sie zbieral od dolu ale nic z tego..tak samo traci moc..jade max 160..i nic wiecej..silnik 1.9 tdi 90km golf 4 2001r

a tak wogole witam wszystkich serdecznie.. :okej:


pozdrawiam

Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » czw mar 29, 2007 21:38

napisz konkretnie jakie masz objawy, co sie dzieje...
czy tylko hamuje Cię przy 160 km/h


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » czw mar 29, 2007 21:51

to jest tak ze od jakiegos czasu zauwazylem ze auto mi jakos stracilo moc..kiedys bylo zrywne..dzisiaj jest trageedia....

wiec tak

odpalam jade i odrazu czuje jakbym przy 2500 tracil moc i za chwile jest i znowu nic. czasami pojedzie 160 i za chwile coraz mniej..gaz do dechy..jak puszczam gaz to troszke przyspiesza i tak caly czas...muslalem ze to rura od turbo ale nie..czyscilem te zaworki i nic,,wiec pozostaje przeplywka..bo jak odlaczylem to w zasadzie to samo..


pozdrawiam

Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » czw mar 29, 2007 22:25

Ja miałem podobne objawy, dochodziło mi do 3000 i dalej nie za bardzo chciał,, jakby całkowicie moc stracił.
myślałem ze to przepływka, czy zawór N075,
wyczyściłem nastawnik, i to samo.... auto sie dalej dławiło

u mnie sie okazało ze była uszkodzona pompa wtryskowa...
po wymianie chodzi jak nówka

a skąd jesteś...??
Bo ja wszystko robiłem u Adamm'a, (Warszawa Rembertów) do którego mnie skierowano właśnie przez www.vwgolf.pl


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » czw mar 29, 2007 22:37

mieszkam w niemczech wiec co do pompy to watpie..paliwo tu jest duuzo lepsze..przeplywka wydaje sie byc konieczna..ale okaze sie to jak zona przyjedzie w nastepnym tyg..


pozdrawiam

Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » czw mar 29, 2007 22:44

u mnie pompa cała nie siadła i raczej nie siadła przez paliwo,
po prostu w pompie wtryskowej w Mk3, (nie wiem jak w Mk4) są dwie sprężynki, które u mnie sie poprzełamywały na pół, przez to miałem luzy w pompie, i z tego wynikała nierówna praca silnika oraz brak mocy przy wyższych prędkościach, nie mówiąc już o wkręcaniu sie na obroty, 3000 to był max jaki mogłem wycisnąć, tylko na jedynce kręcił sie do końca, ale też z wielkimi bólami...
po wymianie pompki.... krótko mówiąc, zaczął ŻYĆ :)

[ Dodano: 29 Mar 2007 22:53 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pt mar 30, 2007 01:28

Witam
Proponuje zrobić loga blok 003 i wyjdzie czy przepływomierz jest ok!, przy dobrym przepływomierzu wartości MAF actual powinny być większe od MAF zadanego przy 3000rpm powinno być ok 900mg/h, tu jest jak zrobić loga http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html. trza zrobić wykres MAF actual i MAF zadany od rpm.



Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » pt mar 30, 2007 07:10

arturo pisze:Witam
Proponuje zrobić loga blok 003 i wyjdzie czy przepływomierz jest ok!, przy dobrym przepływomierzu wartości MAF actual powinny być większe od MAF zadanego przy 3000rpm powinno być ok 900mg/h, tu jest jak zrobić loga http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html. trza zrobić wykres MAF actual i MAF zadany od rpm.
dzieki chlopaki za pomoc..naprawde..

Arturo..ten link nie dziala...czy chodzi o podlaczenie do kompa??


pozdrawiam

Awatar użytkownika
ZagorTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr sie 23, 2006 18:56
Lokalizacja: Zakręt
Kontakt:

Post autor: ZagorTDI » pt mar 30, 2007 07:49



SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/

JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » pt mar 30, 2007 11:02

ZagorTDI pisze:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

ale ten działa
fajnie ale ja nic z tego nie kumam..o co chodzi?? zeby to zrobic musze miec komputer i podlaczyc go..wiec musze sie wybrac do mechaniora z kompem czy tak?? wtedy wyjdzie szydlo z wora..


pozdrawiam

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 30, 2007 14:01

auto wypada faktycznie zdiagnozowac, a jak tam z katalizatorem?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
4ka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw mar 29, 2007 19:09
Lokalizacja: Deutschland
Kontakt:

Post autor: 4ka » pt mar 30, 2007 21:43

tak tak najpierw komp ..co to KAt to chyba wszystko ok bo niedawno mialem robiony TUV i wszystko przeszedl..przebiegu mam 103tys..

[ Dodano: 29 Lip 2008 14:56 ]
panowie zapomnialemm was powiadomic o moim rozwiazaniu problemu...

wiec sadzilem ze to przeplywka..w tym celu odlaczylem ja i zauwazylem ze bez chodzi lepiej ale troche lepiej... wiec pojechalem do warsztatu i kompa podlaczylem... wynik-przeplywka.. na drugi dzien odebralem auto zaplacilem 75 euro i po klopocie,auto smiga tak jak powinno smigac 90ps w dieslu czyli spoko

dziekuje wszystkim za podpowiedzi


pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości