Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Sherman997
- Nowicjusz

- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 15:40
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: Sherman997 » wt mar 27, 2007 23:55
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 12:25 przez
Sherman997, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jaszczur
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: jaszczur » śr mar 28, 2007 00:04
Szerokość [mm]: 25 zmierz go taki powinien być
-
Bula88
- Forum Master

- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
-
Kontakt:
Post
autor: Bula88 » śr mar 28, 2007 00:06
Sherman997, znam to

zle naciagniety pasek, napinacz w druga strone

rob to szybko bo sie beidy nabawisz

-
mareckii1
- Nowicjusz

- Posty: 6
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:21
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: mareckii1 » śr mar 28, 2007 00:11
a rolkę zmieniłeś??? jezeli jest stara to łożysko może mieć luz i pasek może się ssuwać na zewnątrz
maroo
-
Sherman997
- Nowicjusz

- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 15:40
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: Sherman997 » śr mar 28, 2007 08:35
tam sie podobno sam napina 2 rolki napinajace i dwa paski nowe 250zł bodajze zapłaciłem;/ i taka lipa pojechalem do mechanika to cały silnik chce mi rozkrecic zeby niby szuac przyczyny :/ a co z ta rolka napinajaca mozna ja załozyc odwrotnie ?? bo pasek jest zeczywiscie bardzo naciagniety.
-
Bula88
- Forum Master

- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
-
Kontakt:
Post
autor: Bula88 » śr mar 28, 2007 08:51
Sherman997, napinacz mozna naciagnac w jedna jak i w druga strone, prawidlowo jesli dobrze pamietam musi byc zgodnie z ruchem wskazowek zegara tak on wyglada
http://allegro.pl/item175781974_napinac ... _seat.html
-
M.P.
- Nowicjusz

- Posty: 39
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
- Lokalizacja: świdwin
-
Kontakt:
Post
autor: M.P. » śr mar 28, 2007 09:32
Bula 88 a co powiesz mi jak u mnie pasek leci po krawędzi w drugą strone tyle że go jeszcze nie zciachało ale odstęp od obudowy jest około 1,5 mm leci po krawędzi koła ??????
Lepiej powoli jechać niż szybko iść
-
twardy
- Forum Master

- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » śr mar 28, 2007 12:22
M.P., Jak pamietam to u mnie też jest bardzo mała odległość od obudowy ale puki nie ociera i paska nie szczerbi to spoko, co jakis czas zagladnij na pasek dla pewności.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
M.P.
- Nowicjusz

- Posty: 39
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
- Lokalizacja: świdwin
-
Kontakt:
Post
autor: M.P. » śr mar 28, 2007 12:52
no właściwie zglądam tam prawie codziennie rano taką mam sraczke bo niedawno wymieniłem pasek a wcześniej nie zwruciłem na to nawet uwagi
Lepiej powoli jechać niż szybko iść
-
Sherman997
- Nowicjusz

- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 15:40
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: Sherman997 » śr mar 28, 2007 16:23
szczeze wam powiem ze na tym forum nie ma za wielu specjalistów.POZDRO
[ Dodano: 28 Mar 2007 16:28 ]
aha sorki za mała zmyłke w opisie mam ze mam golfa 2 1.6 ale pytałem o golfa 3 1.9TDI zreszta kto sie zna to wie jak wygladaja rozrzady w tych autach
-
ZagubionY
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 00:04
- Lokalizacja: Pólnoc
Post
autor: ZagubionY » śr mar 28, 2007 18:33
Sherman997 pisze:szczeze wam powiem ze na tym forum nie ma za wielu specjalistów.POZDRO
[ Dodano: 28 Mar 2007 16:28 ]
aha sorki za mała zmyłke w opisie mam ze mam golfa 2 1.6 ale pytałem o golfa 3 1.9TDI zreszta kto sie zna to wie jak wygladaja rozrzady w tych autach
Witam,nie obrazaj sie tak odrazu :

Co do tematu,ja tu mam kilka pytan 1.Czy co kolwiek bylo robione z pompa wtryskowa(a dokladnie z podstawa pompy np.sciagana)? Jezeli tak to szukaj przyczyny w tym mejscu 2. Sprawdz napinacz ! 3.Sprawdz kolo walu korbowego, mozesz nawet wymienic na nowe (kosz w Intercarze okolo 65zł). Nowy pasek obowiazkowo.Ja sklaniam sie na ta wlasnie podstawe pompy i kolo walu korbowego. A tak na dobra sprawe to przyczyn moze byc duzi,a infy za malo.Pozdrawiam i powodzenia
Odnajduje sie...
-
sGARY
- Użytkownik

- Posty: 389
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
- Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo
Post
autor: sGARY » śr mar 28, 2007 18:52
Sherman997, sciagnac pasek i zobaczyc czy mechanik czasem nie dal podkladki przed napinaczem!! bo widzialem raz cos takiego i to samo robilo z paskiem!
a napinacz napina pasek i go prowadzi!! napinacz naciaga sie w prawa strone

to tez jest bardzo wazne!! i Lepiej nie jezdzij autem tylko odrazu zmieniaj ten paske!!
Dlaczego kupowales 2 paski i 2 napinacze??
przeciez tam potrzeba jeden napinacz i jeden pasek

koszt okolo 150zl
[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:07 ]

-
woojas25
- Użytkownik

- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » śr mar 28, 2007 19:13
masz luz na pompie na walku poruszaj czy kolo chodzi na boki tzn nie obrotowo tylko prawo lewo
-
gienekp007
- Mały gagatek

- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
Post
autor: gienekp007 » śr mar 28, 2007 21:23
luz na pompie albo wałek od pompy trochę sie wyboczył. Ja się za bardzo nie znam ale miałem to samo. Pasek jeździł mi po krawędzi. Mechanior podłożył mi chyba podkładkę pod pompe i 40 tysi za mną tylko czasami go sprawdzam i jest ok. Ja mam AAZ 1.9 TD i też tak się stało po wymianie na nowy pasek i po przejechaniu z 2 tysięcy. Mechanik mówił że to się często zdarza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości