Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

merpol1

Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh

Post autor: merpol1 » pn mar 26, 2007 14:42

witam użytkowników forum może mi ktoś pomoże
A więc chodzi o to że nie mogę jechać szybciej jak 110khh jak przekroczę tą szybkosc wtedy się coś wyłącza i silnik nie ma mocy , wyłączenie silnika ze stacyjki i ponownie odpalenie wraca do normy ale znów przekroczenie 110kmh to samo jazda do 11okmh bez problemu prawidłowo . Czy ktoś tak miał co może być uszkodzone albo co sprawdzić
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 13:03 przez merpol1, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn mar 26, 2007 14:47

no pierwszy raz sie spotykam z taka sytuacja, powinnes sprawdzic uklad zasilania paliwa, czy drozny filtr i cisnienie pompy, o co chodzi z tym wylaczeniem? cos slychac opisz bardziej, kiedy to sie stalo i czy bylo cos grzebane przy nim?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn mar 26, 2007 14:57

a mi to wygląda na walniętą przepływkę, taki typowy objaw miaeliśmy w T4 i Passacie, zobacz co się będzie działo, jak odepniesz kable od przepływomierza, czy będzie coś lepiej i czy możesz przekroczyć to 100km/h

pzdr
zyggy

pomogłem -> kliknij [pomógł]



merpol1

Post autor: merpol1 » pn mar 26, 2007 15:30

coś się wyłącza że po przekroczeniu 110 kmh traci moc po wyłączeniu silnika i zapalemiu ponownym jesy ok nawet taka operacja podczas jazdy nic nie słychać nic nie było grzebane do prędkości 110 chodzi dobrze



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 15:43

sprawdź zaworek n75 i węzyki podłączone do niego, poszukaj na forum , ciągle powtarza się ten temat , podłącz się pod VAG-com

pozdrawiam
damcio151



merpol1

Post autor: merpol1 » wt mar 27, 2007 11:31

sugestie
wypiołem kabelek od przepływomierza słaba moc następnie podmiana przepływki na nową to samo traci moc powyżej 110 kmh napewno nie przepływka może jeszcze ktoś podpowie



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt mar 27, 2007 12:44

stawiam na uklad paliwa pompa-filtr jak pisalem wczesniej, sprawdz cisnienie pompy bo moze dziala a przy wysokiej wydajnosci wymieka


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 27, 2007 13:04

turbina przepompowuje - diagnoza dynamiczna.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt mar 27, 2007 14:37

Jak nie przepływka to N75 lub wężyk któryś poprzecierany.U mnie jest to samo i jak zmostkowałem wężyki to było dobrze i powyżej 160km/h silnik nie łapał notlaufa :bigok:



Awatar użytkownika
michalem87l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 31, 2006 00:57
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

Post autor: michalem87l » wt mar 27, 2007 21:03

Ja mam bardzo podobny problem.....wiem ze jest to wina turbiny, bo juz po tym "odcieciu" mocy pracuje jak SDi 68KM i rowno wchodzi na obroty.
Nie koniecznie akurat mam tak przy 110.....czasami jest tak dopiero np przy 150kmh a nawet 180kmh. Po tym wogole nie slychac turbiny jak schodze z obrotow....



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt mar 27, 2007 21:24

michalem87l, po czym wnioskujesz, że to turbina ??? Ja bym nie był taki pewny. U mnie jest dokładnie to samo co u Ciebie raz sterownik wyłancza Turbine przy 160Km/h na 5-tym biegu, a raz przy 120 na 3-cim biegu ,a popatrz na wykres z hamowi z wczoraj http://s103.photobucket.com/albums/m139 ... arA3-1.jpg
i co ?? czy napewno turbo padnięte ?? to czemu nie ma żadnych załamań na wykresie ?? widziałem jak gość hamował BMW 320D w Diagtroniku i wykres był jak fale oceanu. To wskazuje, że z turbem jest coś nie tak
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 21:36 przez skubix, łącznie zmieniany 2 razy.


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
michalem87l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 31, 2006 00:57
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

Post autor: michalem87l » wt mar 27, 2007 21:26

Po tym że równo ciągnie i po tym całym niby "odcieciu" wogole jej nie slychac....juz kilka osob to zauwazylo...Mam nadzieje ze to tylko ustawienie w komputerze...



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt mar 27, 2007 21:41

A co powiesz na to co napisał Corvax ?? że turbo przepompowuje i sterownik wyłancza turbine ?


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt mar 27, 2007 21:53

wpiszcie notlauf na jakimkolwiek forum tdi a stanie sie wszystko jasne


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 242 gości