Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh
witam użytkowników forum może mi ktoś pomoże
A więc chodzi o to że nie mogę jechać szybciej jak 110khh jak przekroczę tą szybkosc wtedy się coś wyłącza i silnik nie ma mocy , wyłączenie silnika ze stacyjki i ponownie odpalenie wraca do normy ale znów przekroczenie 110kmh to samo jazda do 11okmh bez problemu prawidłowo . Czy ktoś tak miał co może być uszkodzone albo co sprawdzić
A więc chodzi o to że nie mogę jechać szybciej jak 110khh jak przekroczę tą szybkosc wtedy się coś wyłącza i silnik nie ma mocy , wyłączenie silnika ze stacyjki i ponownie odpalenie wraca do normy ale znów przekroczenie 110kmh to samo jazda do 11okmh bez problemu prawidłowo . Czy ktoś tak miał co może być uszkodzone albo co sprawdzić
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 13:03 przez merpol1, łącznie zmieniany 2 razy.
no pierwszy raz sie spotykam z taka sytuacja, powinnes sprawdzic uklad zasilania paliwa, czy drozny filtr i cisnienie pompy, o co chodzi z tym wylaczeniem? cos slychac opisz bardziej, kiedy to sie stalo i czy bylo cos grzebane przy nim?
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- michalem87l
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 00:57
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Ja mam bardzo podobny problem.....wiem ze jest to wina turbiny, bo juz po tym "odcieciu" mocy pracuje jak SDi 68KM i rowno wchodzi na obroty.
Nie koniecznie akurat mam tak przy 110.....czasami jest tak dopiero np przy 150kmh a nawet 180kmh. Po tym wogole nie slychac turbiny jak schodze z obrotow....
Nie koniecznie akurat mam tak przy 110.....czasami jest tak dopiero np przy 150kmh a nawet 180kmh. Po tym wogole nie slychac turbiny jak schodze z obrotow....
michalem87l, po czym wnioskujesz, że to turbina ??? Ja bym nie był taki pewny. U mnie jest dokładnie to samo co u Ciebie raz sterownik wyłancza Turbine przy 160Km/h na 5-tym biegu, a raz przy 120 na 3-cim biegu ,a popatrz na wykres z hamowi z wczoraj http://s103.photobucket.com/albums/m139 ... arA3-1.jpg
i co ?? czy napewno turbo padnięte ?? to czemu nie ma żadnych załamań na wykresie ?? widziałem jak gość hamował BMW 320D w Diagtroniku i wykres był jak fale oceanu. To wskazuje, że z turbem jest coś nie tak
i co ?? czy napewno turbo padnięte ?? to czemu nie ma żadnych załamań na wykresie ?? widziałem jak gość hamował BMW 320D w Diagtroniku i wykres był jak fale oceanu. To wskazuje, że z turbem jest coś nie tak
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 21:36 przez skubix, łącznie zmieniany 2 razy.
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
- michalem87l
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 00:57
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
wpiszcie notlauf na jakimkolwiek forum tdi a stanie sie wszystko jasne
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości