Wzrosło spalanie do 8-11 litrow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wzrosło spalanie do 8-11 litrow
MK4 1.9 TDi 90km rocznik98 przebieg to 170 tys oznaczenie slinika to ALE lub ALH od pewnego czasu auto zaczeło duzo wiecej palic i troszeczke straciło na mocy wczesniej przy lekkim nacisnieciu pedału gazu ładnie reagowało przyspieszało żwawo teraz od pewnego czasu pedał gazu niereaguje na lekkie dotkniecie tak jak kiedys dopiero daje moc przy 1/4 wcisniecia silnik praktycznie niestracił na mocy bo przyspiesza przy mocniejszym dodaniu gazu normalnie przy duzych predkosciach tez sie zachowuje dobrze tyle ze spalnie według komputera to juz na trasie jakies 8 litrów w miescie jest wstanie pokazac nawet ponad 11 litrów wczesniej bez wzgledu na moje starania cierzko szło osciagnac 7l\100km niesty najgorsze w tym wszystkim jest to ze obliczenia komputera sa zgodne z tym co wlewam do baku moze troszke zawyzone ale to i tak duzo za duzo jak na ten silnik auto nie zaczeło dymic silnik pracuje normalnie co moze byc przyczyna prosze o pomoc podczas sprawdzenia na vagu nie wykrył zadnych błedów silnika
Ostatnio zmieniony pn mar 26, 2007 18:04 przez Holiii, łącznie zmieniany 2 razy.
Holi MK4
bylem dzisaj ale mieli zamkniete najdziwniejsze jest to ze silnik ani nie dymi anie nie utracił mocy wiec wtryski i turbo raczej beda dobre zobacze moze w poniedziałek podskocze bo wkoncu niewyrobie sie na benzyne a co do jazdy z vagiem to jak prubowalismy akurat w laptopie siadła bateria ale sprubuje jeszcze raz idzie cos odczytac z tych wykresów????
Holi MK4
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Sprawdź lub wymień:
-Filtr oleju,
-Filtr powietrza,
-Filtr paliwa,
-Wężyki podciśnienia przy N75,
Wyczyść lub wymień:
-Przepływomierz powietrza,
-N75
Sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w rurkach przy filtrze paliwa, sprawdź czy masz prawidłową temp silnika po 15 min jazdy lub po 20 km.
No i na koniec, podepnij pod VAGa i sprawdź błędy.
-Filtr oleju,
-Filtr powietrza,
-Filtr paliwa,
-Wężyki podciśnienia przy N75,
Wyczyść lub wymień:
-Przepływomierz powietrza,
-N75
Sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w rurkach przy filtrze paliwa, sprawdź czy masz prawidłową temp silnika po 15 min jazdy lub po 20 km.
No i na koniec, podepnij pod VAGa i sprawdź błędy.
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
remigiusz78 dziekuje za podopiwesz wezyki powymieniałem oraz filtey niema zadnej rzunicy został mi jeszcze n75 i przepływomierz mysle ze jutro go poporstu pozamieniam z silnika kolegi takiego samego Golfa i zobacze ja tez po cichu stawiam na n 75 i mam nadzieje ze to bedzie to dziekuje za pomoc
Holi MK4
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Jeżeli sięokaże, że to n75, to zrób tak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Zawsze troche sianka w kieszeni.
Zawsze troche sianka w kieszeni.
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Słonko co ma do tego rozrząd? Nic ale jakoś po rozrządzie spalanie klęka w ALH... Poczytaj moje posty. Polecam: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763 oraz inne moje boje...
!!! PROSZĘ OPISZ W JAKICH DOKŁADNIE WARUNKACH WZROSŁO SPALANIE !!!
!!! PROSZĘ OPISZ W JAKICH DOKŁADNIE WARUNKACH WZROSŁO SPALANIE !!!
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
dobra co do rozrzadu zmieniany jakies 8 do 10 tys km przed usterka i po wyminianie nie było zadnych problemów auto chodziło idealnie a do tej usterki doszło podczas dłuzszej jazdy z predkoscia ok 180 km/h co do pompy to jesli ona była by trafiona lub zmieniony był by kąt wtrysku to auto zaczeło by kopcic itd a ono na mocy nie straciło dzisjaj powymianiałem wszystkie wezyci do n 75 niema zadnej ruznicy jutro spróbuje zamienic przepływomierz od tego mojego kolegi
[ Dodano: 27 Mar 2007 14:54 ]
suavomer no wiecz przeczytałem całe wasze boje i jestm pod wrazeniem zacietosci działanie ale tak byc nieeeeee mozzeee ze to autko pali tyle no niemam takiej mozliwosci musi byc cos nie tak powiedz mi czy zmienialiscie przepływomierz lub cos z n75 robiliscie u mnie na vagu tez niewykrył zadnych błedów a co do czujnika temperatury to mam akurat zapasowy i nic mi niebedzie szkodzic go poprostu wymienic napisze wam co po wymianie choc watpe w ten czujnik
[ Dodano: 27 Mar 2007 14:54 ]
suavomer no wiecz przeczytałem całe wasze boje i jestm pod wrazeniem zacietosci działanie ale tak byc nieeeeee mozzeee ze to autko pali tyle no niemam takiej mozliwosci musi byc cos nie tak powiedz mi czy zmienialiscie przepływomierz lub cos z n75 robiliscie u mnie na vagu tez niewykrył zadnych błedów a co do czujnika temperatury to mam akurat zapasowy i nic mi niebedzie szkodzic go poprostu wymienic napisze wam co po wymianie choc watpe w ten czujnik
Holi MK4
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Nie wątp! poprostu go zamień i daj znać. Gdzieś przeczytałem, że komp, jak nie może odczytać temp z czujnika G62, to bierze temp z czujnika temp paliwa. Pytanie: kiedy tak się dzieje. Podobno jest gdzieś jeszcze jakiś czujnik G2, ale za diabła nie wiem co, jaki i gdzie.
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości