[MK2 1.6] Pytanie o wskażnik ciśnienia doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob wrz 16, 2006 00:10

cowboy pisze:to drugie miejsce byłoby pod czujnik tem oleju - gdy jest MFA to jest taki czujnik
Dokladnie tak, wykreca sie srube zaslepiajaca i wkreca sender - mam tak zrobione u siebie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 10, 2006 20:41

no to w końcu kupiłem :) pytanko mam czy tą zaślepkę można wykręcić swobodnie i wkręcić czujnik czy trzeba czekac do wymiany oleju ?



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 01:25

Siema.
powiedzcie mi dokladnie gdzie sie podlancza wskazniczek od cisnienia doladowania...i gdzie sie montuje Blow offa bo ja zielony w tych sprawach...czekam dzielnie:)pozdro



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 25, 2007 02:28

powiedzcie mi dokladnie gdzie sie podlancza wskazniczek od cisnienia doladowania...i
otwórz maskę, zdejmij pokrywę silnika...
po prawej ręce (lewa strona silnika) masz rury plastikowe jedna pod drugą, tak??
i z tej górnej wychodzi króciec z zapiętym do niego węzykiem, tak?
tam właśnie zapinasz trójnik który dostałeś wraz z autogaugem.
i gdzie sie montuje Blow offa
W silnikach Otto :)



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 13:22

no spoko juz wiem :bajer: a podswietlenie do aku?i czy ten trojnik bedzie w zestawie?
a co znaczy te Otto????



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 14:11

no przepraszam bardzo nie tylko bezynowe...sa i blowy do diesli naszysz ukochanych:)



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 16:26

no spust cisnienia wtlaczanego przez turbine po odpszczeniu pedalu gazu...te podgrzewajace sie cisnienie ktore po puszczeniu gazu tam sie znajduje blow tym zaworem wypuszcza je do atmosfery przy przyjemnym dzwieku syku:) a jak nie m blowa to chyba czujecie malutkie zmulenie przez 0,5 sec po wcisnieciu gazu???to cieple powietrze ktore tam sie znajdywalo...
jeszcze blow dziala pozytywnie na turbine nie hamujac ja tym powietrzem gwaltownie tylko pozwalajac jej sie krecic dopuki sama sie nie zatrzyma...to jest bloww:)



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 18:20

szczerze mowiac to nie widzialem na wlasne oczy jak blow dziala w dieslu ale z tego co rozmawialem z gosciem z allegro to polecal mi wiec nie wiem...a w benzynie ladnie dziala to...nie ma roznicy czy w dieslu czy bezynie jak jest turbo bo tak samo pompuje powietrze ...w sumie nie wiem trzeba kogos przyczaic co ma i nie rozkminiac tu



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » ndz mar 25, 2007 18:57

Macie blow off-a w dieslu



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 19:47

*#cenzura#* ten blow w dieslu...a takie cos ja stukanie przy wscisnietym sprzegle???juz mnie to denerwuje...to lozysko oporowe??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości