Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

akm97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw mar 17, 2005 16:17
Lokalizacja: Międzyrzecz

Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?

Post autor: akm97 » sob mar 24, 2007 19:58

Witam.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » sob mar 24, 2007 21:15

No niestety, tyle to kosztuje najbidniej!!.
Jak cię nie stać na serwis nieautoryzowany to zmień samochód np. na poloneza, albo france jakąś.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob mar 24, 2007 21:16

sprawdź dynamicznie - jeśli będzie źle - wyregulować - okolo 30 minut roboty ...

jak będziesz w okolicach szczecina - zapraszam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob mar 24, 2007 21:46

No niestety, tyle to kosztuje najbidniej!!.
Jak cię nie stać na serwis nieautoryzowany to zmień samochód np. na poloneza, albo france jakąś.
nie przesadzaj, ustawienie dynamicznego kata wtrysku to 15 - 30 min i koszt u mnie 50 zl :D wiec nie takie strasznie pieniadze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

akm97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw mar 17, 2005 16:17
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: akm97 » ndz mar 25, 2007 00:51

leo... pisze:sprawdź dynamicznie - jeśli będzie źle - wyregulować - okolo 30 minut roboty ...
do tej pory tam się nie zpuszczałem, ale dziękuję za zaproszenie, a tak przy okazji to co to jest dynamiczne sprawdzenie?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz mar 25, 2007 22:00

akm97 pisze: a tak przy okazji to co to jest dynamiczne sprawdzenie?
sprawdzasz i regulujesz podczas pracy silnika ...
statyczne - na wyłączonym silniku



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 25, 2007 22:51

akm97 pisze:jest dynamiczne sprawdzenie?
Sprawdzenie statyczne - sprawdzenie początku tłoczenia (momentu w którym pompa zaczyna tłoczyć paliwo)
Sprawdzenie dynamiczne - sprawdzenie początku wtrysku (momentu w którym podnosi się iglica wtyskiwacza)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości