kazdy AAZ ma standardowo uszczelke metalowa?1 6 D pisze:Z tego co czytałem to przy ciśnieniu od około 1,4 nie wyrabia standardowa uszczelka pod głowicą.Przy taich ciśnieniach dobrze jest wymienić usczzelkę na tą z 1,9 TD czyli AAZ, tam jest metalowa i więcej wytrzymuje. U siebie 1700 km temu wymienialem i pięknie działa.Ciśnienie będe robił na 1,4 chyba, jeszcze sie zobaczy dokładniej.
Max. ciśnienie turbiny Garrett
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.
też zastanawiałem się nad zdemontowaniem całego WG i regulację na stole, ale nie wiem czy tam są jakieś uszczelki czy nie, wtedy bym musiał dawać nowe itd...kolejna robotaRadexxx pisze:Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.
[ Dodano: 24 Mar 2007 16:48 ]
dobra ludzie, zdjąłem WG i na imadełku

zatarty niby nie jest bo membranka ładnie pracuje, jak dmucham na zdjętym to powietrza też nie przepuszcza ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości