kazdy AAZ ma standardowo uszczelke metalowa?1 6 D pisze:Z tego co czytałem to przy ciśnieniu od około 1,4 nie wyrabia standardowa uszczelka pod głowicą.Przy taich ciśnieniach dobrze jest wymienić usczzelkę na tą z 1,9 TD czyli AAZ, tam jest metalowa i więcej wytrzymuje. U siebie 1700 km temu wymienialem i pięknie działa.Ciśnienie będe robił na 1,4 chyba, jeszcze sie zobaczy dokładniej.
Max. ciśnienie turbiny Garrett
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.
też zastanawiałem się nad zdemontowaniem całego WG i regulację na stole, ale nie wiem czy tam są jakieś uszczelki czy nie, wtedy bym musiał dawać nowe itd...kolejna robotaRadexxx pisze:Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.
[ Dodano: 24 Mar 2007 16:48 ]
dobra ludzie, zdjąłem WG i na imadełku rozruszałem tą nakrętke ale jest taki problem że ramie jest już skrócone do granic możliwości a ciśnienie 0,4bar max, czy znaczy to że WG jest dead ??
zatarty niby nie jest bo membranka ładnie pracuje, jak dmucham na zdjętym to powietrza też nie przepuszcza ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości