Max. ciśnienie turbiny Garrett

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt mar 23, 2007 19:58

1 6 D pisze:Z tego co czytałem to przy ciśnieniu od około 1,4 nie wyrabia standardowa uszczelka pod głowicą.Przy taich ciśnieniach dobrze jest wymienić usczzelkę na tą z 1,9 TD czyli AAZ, tam jest metalowa i więcej wytrzymuje. U siebie 1700 km temu wymienialem i pięknie działa.Ciśnienie będe robił na 1,4 chyba, jeszcze sie zobaczy dokładniej.
kazdy AAZ ma standardowo uszczelke metalowa?


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Radexxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 26, 2005 20:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

Post autor: Radexxx » pt mar 23, 2007 20:37

Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob mar 24, 2007 09:37

Radexxx pisze:Co ja się namęczyłem żeby podkręcić tą turbine... nie mając kanału zabrałem się za skrócenie tego cięgna, oczywiście śrubka się zapiekła więc postanowiłem odkręcić całe to cięgno razem z tym bębenkiem, no i mimo trudnego dojścia udało się bez większych problemów, następnie używająć ciężkiego sprzętu czyli imadła, coli i kombinerek ruszyłem to dziadostwo. Ostatni etap jakim było zamontowanie tego spowrotem zajął mi dobre 3 godziny... z pierwszą śrubką poszło gładko ale drugiej nie dało się już spowrotem wkręcić ze względu na fatalne dojście. No ale jak się okazało wszystko gra, a turbina działa super, za pierwszym razem uzyskałem 1,1 bara przy niewielkim skróceniu cięgna.
też zastanawiałem się nad zdemontowaniem całego WG i regulację na stole, ale nie wiem czy tam są jakieś uszczelki czy nie, wtedy bym musiał dawać nowe itd...kolejna robota

[ Dodano: 24 Mar 2007 16:48 ]
dobra ludzie, zdjąłem WG i na imadełku :) rozruszałem tą nakrętke ale jest taki problem że ramie jest już skrócone do granic możliwości a ciśnienie 0,4bar max, czy znaczy to że WG jest dead ??
zatarty niby nie jest bo membranka ładnie pracuje, jak dmucham na zdjętym to powietrza też nie przepuszcza ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości