Wymieniłem termostat i padło ogrzewanie - o co biega??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na tyle co wiem to mi wygląda na zapowietrzony układ.Odkręć zbiorniczek wyrównawczy i poczekaj aż się nagrzeje silnik do momentu włączenia się wentylatora wtedy powinien opaść poziom płynu w zbiorniczku i powinno być OK.Przynajmniej u mnie tak byłoPłyn dziś rano dolewałem bo było za mało ale po jeżdzie jak sprawdziłem to teraz jest ponad stan. Wogóle nie grzeje do środka a temp. silnka miała 90 i w pewnym momencie skoczyła na ok 100 i wróciała do 90.
http://www.jaro-w.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tez bym tak zrobił, troszke przepedził autko, zostawił na biegu jałowym, zeby sobie pochodził aż włączy się wentylator , po właczeniu jeszcze tak z 5 min i zobacz czy płyni nie ubyło ze zbiorniczka. Jeżeli wczesniej było ok to pewnie zapowietrzony jest ukłąd, może w chłodnicy jest dużo powietrza i jest na dworze chłodno i mocno termostat sie nie otwiera i chłodnica się nie odpowietrzyła. Resztki powietrza ida do góry i trafiaja do nagrzewnicy. Ja zawsze jak wymieniałem płyn zostawiałem na biegu jałowym z odkręconą nakretka zbiorniczka aż wentylator sie włączy i po mału chłodnica sie odpowietrzała.
Witam, na mój gust to masz nagrzewnicę zapowietrzoną, przy włączonym silniku zdejmij wąż którym wychodzi płyn z nagrzewnicy i poczekaj aż zacznie się wylewać. Potem go załóż i powinno być dobrze, u teścia w Audi też tak było że nowy płyn wlany i brak ogrzewania, po tej operacji grzało aż miło (tylko uważaj bo możesz się poparzyć płynem jak będzie gorący silnik).
Myślę,że powinien się włączyć wentylator (tak było u mnie w benzynie),ale w tdi to Ci za bardzo nie pomogę.Dzięki za punkcika,dotychczas dostawałem tylko podziękowania
http://www.jaro-w.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości