sterownik wycieraczek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

sterownik wycieraczek

Post autor: marcin3 » wt mar 20, 2007 15:40

witam

mam pytanko odnosnie wycieraczek,dlaczego jezeli wlacze wycieraczki na najszybsze obroty to sie od razu blokuja i staja w roznym polozeniu na czasowych i i normalnym tempie jest w miare ok bojezeli wylacze w czasie pracy to niekiedy rowniesz sie blokuja ci to moze byc jakis przekaznik albo caly przelacznik zespolony a druga zecza jest to ze lewa wycieraczka nie wykonuje pelnego ruchu bo jezeli obnize ja tak jak prawa czyli tak jak powinna byc to nie dochodzi mi do konca szyby i zostawia dosyc szeroki pas a jesli ja dam wyzej to idzie do konca ale na powrocie staje jakies 15 cm od dolu w zaleznosci ile ja podniose co to moglo by byc z gory dziekuje za wasze podpowiedzi


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt mar 20, 2007 17:43

zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » wt mar 20, 2007 21:14

leo... pisze:zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...
lub uszkodzona jest krancowka w samym silniku od wycieraczek



Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » wt mar 20, 2007 21:29

a mozna na poczatku wyczyscic ten pzelacznik zespolony tylko czy ma ktos jakis schemat tego albo rysunki zeby nic nie zepsuc


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości