witam
mam pytanko odnosnie wycieraczek,dlaczego jezeli wlacze wycieraczki na najszybsze obroty to sie od razu blokuja i staja w roznym polozeniu na czasowych i i normalnym tempie jest w miare ok bojezeli wylacze w czasie pracy to niekiedy rowniesz sie blokuja ci to moze byc jakis przekaznik albo caly przelacznik zespolony a druga zecza jest to ze lewa wycieraczka nie wykonuje pelnego ruchu bo jezeli obnize ja tak jak prawa czyli tak jak powinna byc to nie dochodzi mi do konca szyby i zostawia dosyc szeroki pas a jesli ja dam wyzej to idzie do konca ale na powrocie staje jakies 15 cm od dolu w zaleznosci ile ja podniose co to moglo by byc z gory dziekuje za wasze podpowiedzi
sterownik wycieraczek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...
lub uszkodzona jest krancowka w samym silniku od wycieraczekleo... pisze:zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości