Zawór N75 a spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 02, 2007 21:15

Na dniach kupię N75 to stary weznę na stół operacyjny moze jakoś otworzę puszke.
Chce sprubowac go ponacinać i delikatnie otworzyć a gdyby sie udało go rozebrać , wyczyścić , złozyc i na koniec skleic.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

galek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 15:44
Lokalizacja: Ełk

Post autor: galek » pt mar 09, 2007 16:45

Wymieniłem N75 i nici. Dalej sie wylacza turbo.
Wezyki wygladaja na cale - sprawdzilem dokladnie.
Macie jakies dalsze wskazowki dlaczego wylacza sie to turbo??
Moze to zapieczone kierownice w turbo albo co???
Prosze o podpowiedzi.

[ Dodano: 09 Mar 2007 16:47 ]
Wymienilem zaworek N75 na nowy i nici. Turbo dalej sie wylacza. Nie mam juz pomyslow. Wezyki cale - nigdzie nie ma pekniec.
Co moze byc???
Pomozcie!!!!!
Czy juz nastal czas wymiany turbiny???
A tak wogole to co myslicie na temat regeneracji turbosprezarki?????



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob mar 10, 2007 17:43

galek, nie wiadomo czy turbo daje za duzo czy za mało ciśnienia najlepiej założyć wskaznik manometr do 2 barów i wtedy będzie wszystko wiadomo.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » ndz mar 11, 2007 20:32

czy samo psikniecie w małej ilości np WD40 do zaworka n75 czy EGR oczywiście jak można tam psikać coś pomoże? bez rozbierania



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 11, 2007 20:42

czy samo psikniecie w małej ilości np WD40 do zaworka n75 czy EGR oczywiście jak można tam psikać coś pomoże
nie zaszkodzi :)

można tam spsikać i delikatnie przedmuchać sprężonym powietrzem... może się troche rozrusza

[ Dodano: Nie Mar 11, 2007 19:44 ]
galek pisze:dlaczego wylacza sie to turbo
turbo się nie wyłącza, tylko sterownik przechodzi w tryb awaryjny..

może n75 być sprawny ale zacinają się kierownice spalin - sztanga ma płynnie chodzić - po odpaleniu ma być wciągnieta do gruszki około 1,5 cm (ustawia się wtedy w połozenie na max doładowanie), po zgaszeniu szybko opada !



cebul98
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 13:59
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: cebul98 » ndz mar 11, 2007 23:25

Witam mam w swoim samochodzie dokładnie takie same objawy napisz prosze kolego czy sie juz z nimi uporałeś



broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » pn mar 12, 2007 13:08

popsikałem do tych zaworków troche przedmuchałem i narazie rewelacja śmiga ze hej , zobaczymy na jak długo to pomoże

[ Dodano: 13 Mar 2007 23:00 ]
a jeszcze jedno wymienia sobie wszystkie znajdujące sie tam wężyki, tylko jakie czy mogą być takie zwykłe przezroczyste które znajde w każbym motoryzacyjnym , jakich szukac dobrze dopasowanych bez konieczności uzywania opaseczek, a jeszcze jedno autko sprowadziłem z niemiec wszystko fajnie , powiedzmy i niemam tego pojemnika na filtr powietrza tylko sportowy jest włożony i z EGR jest luzny jeden przewód najprawd. idocy z filtra powietrza co z nim ? z góry dzieki



galek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 15:44
Lokalizacja: Ełk

Post autor: galek » ndz mar 18, 2007 09:42

No i mam juz po problemie:) Regeneracja turbiny pomogla. Byly zapieczone kierownice . Spox. Bagatela 1200 zl. Ale teraz smiga jak HOHO. Jeszcze tylko przepływomierz bedzie w przyszlosci do wymiany bo powiedzoal koles ze za mala dawke puszcza i na mocy trace. Pozdro i powodzenia ludkom z tym samym problemem.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 18, 2007 19:41

galek, zapłaciłeś 1200 za czyszczenie turbiny ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » wt mar 27, 2007 17:02

hm u mnie turbo smiga az miło moze troszke słycac taki swist ale ogólnie daje moc powiedz mi jak gosc sprawdził przepływomierz ???? na vagu??

[ Dodano: 27 Mar 2007 18:54 ]
mało tego to dzisjaj jeszcze tak sie uparłem ze wyczysciłem n 75 oraz ten drugi zaworek blizniaczy po lewej stronie oraz zamieniłem przepływomierz na prube z drugiego golfa i nic kompletnie nic zadnej ruznicy auto nadal duzo pali ale teraz poziom mojej flustracji i irytacji bardzo wzrósł wiec bede zaciekle walczył i informował was o moich poczynaniach w tym temacie i wkoncu to zrobie


Holi MK4

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt mar 27, 2007 19:44

A ja dziś wyczściłem N75 i skurniak dalej buczy jak buczał przy wyłanczaniu zapłonu. Wnioskuje po tym, że nic czyszczenie mu nie pomogło. Czemu jednak tak uparcie buczy ta membrana skoro WD 40 nie żałowałem. Czyżby był zepsuty totalnie. o co lata panowie??

A i jeszcze jedno gdzie w Wawie kupie trójnik do połączenia wężyków od podciśnienia ( w kształcie litery Y lub T) bo mi się w rękach dziś złamał przy próbie podmianki N18 na N75.
Gdzie szukać takiej pierdoły??allegro ??Nie znalazłem.


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » wt mar 27, 2007 20:37



Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt mar 27, 2007 21:14

Dzięki Remigiuszu78 tyle co wróciłem z poszukiwań ale nie znalazłem.

Pytanie do ludzi z Wawy. Czy istnieją (znacie) w stolicy sklepy z częściami zamiennymi do rodzinki VW czynnne dłużej jak do 18h bo w mojej małej dziuże idzie kupić części nawet o 23h. Tu póki co się jeszcze nie spotkałem. Prosze o jakieś info znaczy o adresy tych dłużej czynnych. Z góry Thx

[ Dodano: Sro 28 Mar, 2007 21:39 ]
Widze, że albo nie ma ludzi z Wawy na forum albo takie sklepy nie istnieją w stolicy :food:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » ndz kwie 01, 2007 19:33

koledzy ja dzisiaj zauważyłem jedna rzecz ale po koli

- N75 jest połączony wężykiem z drugim blixniaczym chyba do EGR . W połowie tego wężyka jest wstawiony trójnik i z niego wychodzi kolejny wężyk długości ok. 15 cm. Ten wyprowadzony z trójnika wężyk nie jest nigdzie podłączony

Czy tak ma być, (w co watpie) a jezeli nie to gdzie ten wężyk powinien być podłączony ????


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości