Strona 1 z 1

Jak zwiekszyć moc silnika?

: czw mar 29, 2007 18:51
autor: wwodzu
Witam. :bigok:
Przystępuję do kapitalnego remontu :kac: silnika vw golf 1 gti 1800 cabrio.
Czy ktoś wie, co trzeba zmienić lub dodać :chytry: , podczas reanimacji tego motoru, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt odlotowy :goof: ?

: czw mar 29, 2007 20:27
autor: Domier
a wstaw KRa :)

Re: Jak zwiekszyć moc silnika?

: pt mar 30, 2007 08:53
autor: ŁySymk1
wwodzu pisze:Witam. :bigok:
Przystępuję do kapitalnego remontu :kac: silnika vw golf 1 gti 1800 cabrio.
Czy ktoś wie, co trzeba zmienić lub dodać :chytry: , podczas reanimacji tego motoru, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt odlotowy :goof: ?
a jest gti cabrio ???? :hmm:

: pt mar 30, 2007 18:21
autor: Łuki
a więc słusznie Łysy zauważył, że nie było silnika GTI (podaj może lepiej oznaczenie)
a jak chcesz zwiękzyć moc to załaduj barana, wałek, popracuj nad resztą wydechu i nad dolotem i ewentualnie turbo
nic innego nie wymyślisz

PS
przyrosty mocy na wałku i baranie nie będą oszałamiające

: pt mar 30, 2007 23:11
autor: nowy13
ŁySymk1 pisze:gti
"gt" to wersja autka
"i" to silnik
Ja mam GLI i poza wyposażeniem silnik niczym się nie różni od GTI ;)
Pewnie chodzi koledze o silnik 1,8i 112KM. Pewnie DX

: ndz kwie 01, 2007 22:06
autor: Marcel 08
jezeli ma to byc n/a to tłoki dopręzajace, uszczelkę, wałki, elektronika, układo wydechowy + dolotowy - wg mnie n/a nie ma sensu dłubac - duzo kasy, a wyniki nie zawsze odpowiadajace wydanej kasy .... jak chcesz miec frajde z jazdy i wydac "każda" złotówke i miec wynik to warto uturbic tudziez wsadzic 1.8t :chytry: - na turbo musisz liczuc ok 6tys zł i miej wiecej dostajesz +50KM +/-

Jak zwiększyć moc silnika?

: śr wrz 05, 2007 01:38
autor: wwodzu
Tak. To za dużo dłubaniny przy seryjnym motorze. :kac: Czas na zmiany.
Może ktoś ma wsadzoną jakąś v6? :hmm:

: ndz wrz 09, 2007 23:00
autor: baranek
ja mam kilka silniczkow nawet vra gotowego do swapu bez paru detali jak lewarek biegów i jakis drobiazgów a tak to skrzynia, elektryka, alternator, rozrusznik pompa wspomagania jest troche tego silnik 92 rok 225tys przejechane 168HP udokumentowane nowe panewki glowne korbowe napinacze rozrzadu i zaworki docierane i takie tam;] sam robilem jak dla siebie;] mam tez KRa z GTi tez ze skrzynia 2Y (szeroki walek) silnik trzeba poleczyc troszke;]

: sob wrz 15, 2007 15:24
autor: Marcel 08
myslalem nad VR6 w cabrio, ale to nie ma sensu, zostalem wyleczony przez madrego Pana z tego pomyslu.

najrozsadniej bedzie wsadzic 2,0 16v lub 2,0 8v