temat przewijal sie chyba z trzy razy... wystarczy poszukac...
tył jest łatwiejszy i tanszy do zrobienia niz przod.
z przodu musisz na pewno wymienic błotniki, belkę pasa przedniego, zderzak plastikowy z grillem, lampy, maske... to by chyba bylo na tyle
z tyłu musisz zmienic zderzak, tylne błotniki i tylna klape. no albo bardziej łopatologicznie pobawic sie w spawacza ze stoczni gdanskiej i samemu sobie uspawac profile na zderzaki, ewentualnie wyciac kawal blotnika i zakleic zywica i wloknem w ksztalcie wyciecia na zderzak...
ogolnie z mk3 z blach zewnetrznych zostaja ci tylko drzwi nietkniete...
problem jest ogolnie taki ze z tych czesci to chyba tylko lampy pasuja od mk4 hatchback. wiec jak juz masz kupic pol mk4 w czesciach to lepiej sprzedaj tego, doloz troche i kup normalnie mk4 cabrio. bo ja nie wiem co to jest za choroba zeby przerabiac stare auto na wygladajace na mlodsze a bedace nadal starym... szczegolnie majac cale i zdrowe. przeliczta sobie ludki ile kasy potrzeba na przerobke i zobaczycie ze taniej wyjdzie kupic mlodszego rocznikowo mk4. no chyba ze sie komus nudzi albo sklada z dwóch jednego. ja rozumiem sens wsadzania VR'a do cabrio bo niestety takich w seryjnej produkcji nie bylo. no ale po co robic cos co fabryka produkowala w tysiacach egzemplarzy? taka mala zabawa w inzyniera vw?
jak bedziesz to robil to odezwij sie jak bys chcial sprzedac zderzaczki i klape
dam dobry pieniążek za to
P.S. proponuje podwiesic temat albo zrobic go jakimis rozowymi literkami zeby wszyscy go widzieli, bo jak widac problem przerobki staje sie coraz popularniejszy