Strona 1 z 13

SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!

: wt lut 28, 2006 19:44
autor: MARKO84
Temat poświęcony pomocy technicznej jak i mechanicznej do naszych MKI, MKIII itd.. Masz PROBLEM- napisz, a napewno ktoś coś poradzi!

: wt lut 28, 2006 19:49
autor: kolanek
dobre MARKO84. tylko zmien tytul tematu na "Szukasz pomocy technicznej Cabrio? napisz to tu!"

: wt lut 28, 2006 19:50
autor: MARKO84
To ja pisze pierwszy!

1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????

2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.

POZDRO FOR @LL FANATIC MK I ......

: wt lut 28, 2006 20:16
autor: Łuki
ja też mam słabe ogrzewanie, więc może to standard ?
to ja drugi :D
po odpaleniu auta, na zimnym silniku dostaje 3000obr/min, po 4/5 minutach uspakaja sie i jest ok, od czego to ?

: wt lut 28, 2006 21:19
autor: Norbert MK1
Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?

: wt lut 28, 2006 21:36
autor: Łuki
Norbert MK1 pisze:Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?
co to punktu pierwszego to sprawdź czujnik temperatury na głowicy - ten niebieski
a trzeci ? dymi może? sprawdź korek wlewu oleju ( dokładnie pod korkiem ) jak to tam wygląda

: wt lut 28, 2006 21:43
autor: Norbert MK1
Nie dymi, a pod korkiem wyglada normalnie, zadnych niespodzianek.

ps. A ten czujnik niebieski to gdzie sie znajduje bo jak troche zielony w tych sprawach i trza mi narazie palcem pokazac he he :bajer:

: wt lut 28, 2006 22:51
autor: Łuki
pokazuje palcem - o tuu :D
patrząc na silnik od przodu - masz 2 czujniki tak jakby między 1 a 2 garem chyba no i ten niebieski :) nowy kosztuje z 20PLN

: śr mar 01, 2006 01:21
autor: nowy13
MARKO84 pisze:1) Mam sąłbe obrzewanie w MK I. MAM instalacje Gazową i myślałem że ona mi zabiera całe ciepło z nagrzewnicy. Odłączyłem ją i nic się nie zmieniło. Nadmieniam że mam nową pompe wody , nagrzewnice i wszystkie przewody jak i uszczelki w silniku. MA KTOŚ JAKIEŚ KONCEPCJE NA NAPRAWĘ TEGO?????
Sprawdź płyn czy masz, bo możesz go mieć za mało i wtedy nie bedzie grzał jak trzeba.

[ Dodano: Sro Mar 01, 2006 00:23 ]
MARKO84 pisze:2) Chciałbym sobie zmienić podświetlenie zegaróą z zielonego na niebieski! JAK to zrobić, co jest potrzebne (mile widziana instrukcja demontażu jaki montażu). Czekam na pomoć.
A czym chcesz podświetlić ??
Bo możliwości jest wiele. Katody , diody, folia. Napisz co chcesz zastosować.

: śr mar 01, 2006 16:31
autor: MARKO84
NOWY 13


płynu mam full
a podświetlenie to najlepiej jakas diodki nallepiej bo będzie dobry efekt

: śr mar 01, 2006 16:35
autor: hubertsk
MARKO84, a moze należy zmienić termostat - jaka masz temperature cieczy chłodzącej podczas jazdy?
Norbert MK1, A moze tzw. silnik krokowy (gadaliśmy o tym na GG).
Łuki, Jaki masz silnik ?

: śr mar 01, 2006 19:04
autor: Łuki
1.8 2H

: śr mar 01, 2006 23:25
autor: MARKO84
Witka HUBERTSK
Termostat chyba raczej OK bo przewody są ciepłe płyn normalnie płynie. Zaczyna mnie to już WKUTFIAĆ bo niemam na to sposobu. A PUPA mi marźnie ostro tej zimy w samochodzie.

: śr mar 01, 2006 23:43
autor: PeterCabrio
Norbert MK1 pisze:Czesc...

1. To ja mam pytanko, co jest powodem falowania obrotow silnika ? Czasem po redukcji i postoju np. na swiatlach autko podnosi obroty do 1500obr/m i po jakims czasie sie uspokaja do 900obr/m i jest ok.

2. Co jest przyczyna tego ze silnik na biegu przy np. 2000obr/m zaczyna szarpac, tak jakby wolal o wiecej paliwa i gdy mu sie przycisnie wyrywa jak torpeda do przodu (co jest zdecydowanie pozytywna reakcja) ? Objaw ten niewystepuje przy redukcji biegu ale wtedy obroty siegaja 3000, wszystko jest wpozadku.

3. Stopniowy ubytek plynu chlodniczego jest przyczyną?

co do punktu drugiego to moj tez mial takie zawirowania przy 2000 obr. nie dalo sie plynnie jechac tak do 2250 obr. szarpalo i cos go bolalo a przy wyzszych to szedl jakby ze 20 KM wiecej ... sprawdz soie zaplon masz zapewne za bardzo przyspieszony mi sie tak dzilo przy kacie ok 16-17 stopni + a 2H ma miec ok 6 stopni kat wyprzedzenia