Zawieszenie Cabrio

Forum miłośników Golfa Cabrio

Moderatorzy: G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Zawieszenie Cabrio

Post autor: hubertsk » śr sty 18, 2006 16:32

Witam,
mam jedno pytanko... wiem że może troche naiwne, ale jednak.
Chce kupić springi do mojego Cabrio '91 i nie jestem pewnien czy te od zwykłego Golfa MK1 / Scirocco będą pasować.
Teoretycznie powinny, ale jak patrze w katalog Eibacha to do cabrio spręzyny mają inny symbol niż do normalnego?

Więc czy springi z normalnego MK1 podejdą do mojego autka?

Pozdrawiam i z góry dzieki za odp.
Hubert



goose
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 07, 2005 10:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: goose » śr sty 18, 2006 16:52

przeprowadziłem małe sledztwo, polecam stronke www.sklep.intercars.com.pl możesz sobie popatrzec ....

na przód sprężyna od cabrio wchodzi do zwykłej jedynki tylko w wersjach 1.6GTi 1.8GTi
na tył - sprężyna jest ta sama i w cabrio i w zwykłej jedynce



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » śr sty 18, 2006 17:01

No tak... że też na to nie wpadłem żeby zajrzec do Intercars :)
Ciekawe czy przednia spręzyna rózni sie tylko wysokością czy tez czymś innym :)

Dzieki wielkie :D



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » śr sty 18, 2006 21:30

ale wiem gdzie w 3mieście jest taniej niż w IC :D
i rabacik tam mam dobry :helm:



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » śr sty 18, 2006 23:02

Hmm to moze byś sie podzielił na priv... :bigok:
albo przynajmniej podał mi cene :)

Pozdro



Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: nowy13 » czw sty 19, 2006 00:36

Jedna moja rada.
Nie zakładaj samych sprężyn bez krótszych amorów.
Ja mam właśnie tak zrobione ( takiego kupiłem).
W niemczech skąd mam samochód drogi są róne jak lustro, u nas niestety nie. Przód mam jakieś nawet nie wiem jakie,a le oniżają i co się dzieje:
Samochód jest obniżony ale niestety na dołkach przód mi skacze jakby amory nie trzymały. Pojechałem na przegląd techniczny i amorki są w stanie bdb, a prawie na każdym dołku mi dobijaja. Prosta sprawa amory są za długie do tych sprężyn i będzie tak się działo dopuki nie ich nie zmienie.
A uwierz że potrafi to umęczyć przy naszych drogach.
Chyba że kupisz jakieś nie wiele krótsze od seryjnych to może bedzie lepiej np. -15

[ Dodano: Sro Sty 18, 2006 23:41 ]
acha i jeszcze jedno.
Jak bedziesz szukał zawiechy to i ta od MK1/Sciro bedzie pasowała o ile bedzie uwzględniała "TYP 155", bo jak tylko typ 17 to nawet sobie głowy nie zawracaj ;)



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » czw sty 19, 2006 01:00

A czym sie różni zawiecha w normalnym MK1 (typ 17) od tej z MK1 Cabrio (typ 155).
Ja mam jeszcze jedną jedynke "zwykłą" i szczerze mówiąc nie widze absolutnie żadnej różnicy :(

No i czym sie różni zawias od MK2 od tego co jest w Cabrio... ? (to juz tak z ciekawości)... :bigok:



Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: nowy13 » czw sty 19, 2006 01:47

Tego to Ci nie powiem bo nie wiem. Wiem że od tych typów zależy na pewno.
Czym one się różnią nie wiem.Podobno od MK2 po przeróbka przód podejdzie ale nie warto przerabiać. Chyba w dziale technicznym ktoś kiedyś pytał i dostał odpowiedź od osoby która to robiła właśnie żeby się za te przeróbki nie brał. Tył jest inny różni się wielkością. Jak chcesz sobie poczytać o przeróbce zawiechy to musiałbyś odszukać wątek właśnie gdzies na forum.



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » pt sty 20, 2006 20:18

hubertsk pisze:Hmm to moze byś sie podzielił na priv... :bigok:
albo przynajmniej podał mi cene :)

Pozdro
AUTO CAROS na elbląskiej, rabat od 20 do 35% zależy na co :)
w IC chyba 20 albo 25 i pare innych miejsc jeszcze, ale musiałbyś powiedzieć jaki sklep i wtedy bym Ci powiedział czy mam tam coś taniej :)



Awatar użytkownika
PeterCabrio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: PeterCabrio » sob sty 21, 2006 22:23

zawias w cabrio rozni sie napewno wytrzymaloscia tzn cabrio jest ciezejsze od zwyklego MK I ... tak jak wczesniej bylo napisane jak chcesz sprezyny -40mm zalozyc to przynajmniej kup sobie dobre twarde gazowki ja mam mojego na springach -40mm i wsadzone sa amorki olejowe kayaby no i kazda wieksza dziura to dobijanie amorow do konca a jak chcesz cos wiecej niz - 40mm to juz obowiazkowo na skracanych amorach -25mm... ja na wiosne zakladam gwinta dedykowanego do jetty II przod pasi bez problemu tyl jest dluzszy od serii o ok20mm no ale na gwincie mozna sobie ta roznice wyregulowac a jetta ma mocniejsze tyly ze wzgledu na bagaznik (wiesza ladownosc) a z racji butli w moim bagazniku ta opcja mi bardziej pasuje



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » sob sty 21, 2006 23:04

Serio przód jest taki sam jak w Jettcie?
Mówisz o Jettcie MK1 czy MK2?

Też myślałem o gwincie... ale jak wiadomo $$$.... :(
A co do normalnego kitu to ostatnio zastanawiam sie poważnie nad kitem Supersporta -40/-40

Ale nie wiem czy to będzie trwałe i spełni moje wymagania... :-)
No pożyjemy, zobaczymy...
Narazie musze dość do ładu z geometrią bo auto strasznie "lata" po drodze.. szczególnie na śniegu.
Podejrzewam tylnią belke.... ale to temat na osobny topic :) :bigok:

Jak by jeszcze ktoś miał ochote podzielić sie swoimi doświadczeniami z zawieszeniem do MK1 cabrio to gorąco zapraszam.
Napewno pomoże to podjąć właściwą decyzje wielu osobom :) :okej:

Cheers :pub:



Awatar użytkownika
PeterCabrio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: PeterCabrio » pn sty 23, 2006 22:22

bedzie pasilo mam juz ten gwint jest to supersporta w przyszlym tygodniu bede go zakladal jak tylko mrozy troche puszcza co do przodu bedzie pasic bez problemu tyl jest dluzszy o ok 20mm ale jest regulacja jak to w gwincie a tyl w przypadku tego co ja mam mozna do -90mm przod do -80mm regulowac , gwint ten jest z jetty II 1,6 benzyny a jej waga to 1150kg wiec zblizona do wagi naszych cabrio ... jeszcze jedna wiadomosc supersporta juz nie ma tzn fabryka zostala zamknieta a to co mozna kupic to resztki produkcji... tak mi powiedzial znajomy ktory prowadzi sklep z czesciami tunningowymi...moze to i prawda...
a co do samego supersporta to robi(ł) dobre kity czy tez gwinty ja juz na takim w corrado jezdzilem i jego charakterystyka mi bardzo przypadla do gustu wiec jak dla mnie to warty zakupu



Awatar użytkownika
hubertsk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 27, 2005 08:23
Lokalizacja: /dev/null || 3Miasto
Kontakt:

Post autor: hubertsk » pn sty 23, 2006 22:57

No cóż...
poważnie sie zastanowie nad tym.. :D
Daj znać prosze jak juz załorzysz... i jak sobie poradziłeś z mocowanie przednich MC Personów z kielichach... (tam chyba nie ma śrób)....

:okej:



Awatar użytkownika
PeterCabrio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt lis 18, 2005 15:40
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: PeterCabrio » wt sty 24, 2006 22:42

w gwinicie trzeba tylko troche powiekszyc otwory gdzie jest przykrecana zwrotnica bo jetta nie ma regulowanego kata tak jak golfik a u gory normalnie przykreca sie do lozyska mcpersona i nie ma z tym zadnego problemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf Cabrio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości