Strona 1 z 1

Zmodyfikowany Karmann czy oryginalny Etienne Aigner???

: pt cze 04, 2010 22:59
autor: tomason02
Witam bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem nowym użytkownikiem i zwracam sie do miłośników MK1 Cabrio o pomoc, mianowicie juz od kilku lat zakochany jestem w kultowej jedyneczce!!! Mam 21 lat i wcześniej nie mialem mozliwosci ziścić swoich marzeń ze względu oczywiście na kase:/ Teraz mam dobrą prace i zaczynam przygotowywanie sie do zakupu MK1 Cabrio :grin:
Mój pierwszy problem polega na tym, że nie wiem czy kupić Karmanna i od podstaw go zmodyfikowac (łączna pula jaką chciałbym przeznaczyć to około 20 tys.zl do przyszłego sezonu) czy też może nabyć wersję Etienne Aigner i zachować ją w 100% oryginale( ewentualnie jakieś stylowe felgi i lekka gleba)???
Mam nadzieję,że mi pomożecie.
Pozdrawiam wszystkich którzy kochają swoje cabriuski!!!

: sob cze 05, 2010 22:33
autor: kamillionaire
Hmm to jest z jednej strony tak ze jak chcesz ori które jest limited to brałbym Etienne Aigner bo to napewno jesli zamierzasz mieć go na forever to super nawet lokata;)
A jak chcesz modyfikować grubo fure nie kończąc na felunku i skórce to brałbym inne cabrio i modyfikował...Ja osobiście jeśli nie ogarnę corra to szukam właśnie Etienne Aigner

: sob cze 05, 2010 23:53
autor: tomason02
sprawa jest ciezka bo mam swoja wizje na MK1 i chcialbym ja zrealizowac, ale znajomy z niemiec chce sprzedac 100% oryginalnego Etienne Aigner za male pieniadze i nie wiem co zrobic....

: ndz cze 06, 2010 00:15
autor: vr6syncro
tomason02 pisze:znajomy z niemiec chce sprzedac 100% oryginalnego Etienne Aigner za male pieniadze i nie wiem co zrobic....
nie ma się co zastanawić tylko trzeba brać

: ndz cze 06, 2010 00:50
autor: tomason02
a co myslicie co do ceny 1300 euro za oryginalnego Etienne??

: ndz cze 06, 2010 07:35
autor: blown-engine
Kiedyś jak szukałem piwa zrzuciłem pewną książkę, otworzyła się na literce R i zauważyłem słowo Rarytas, myślałem że to o piwie, ale po przeczytaniu definicji uważam że lepiej pasuje do EA ;)

: ndz cze 06, 2010 09:09
autor: vr6syncro
tomason02 pisze:1300 euro za oryginalnego Etienne
jak ty go nie chcesz to z chęcią go zawine, dam 1500 żebyś coś z tego miał

: pn cze 07, 2010 12:13
autor: kisielek
decyzja powinna być twoja

jeżeli nie jesteś zdecydowany co chcesz to nie kupuj wcale dopóki się nie zdecydujesz
szkoda psuć auto jak się nie ma pomysłu

jeżeli chcesz kupić cabrio w sensownym stanie to trzeba wyłożyć co najmniej 8 - 10 tys


jeżeli chcesz pakować w auto 20 tyśków to kup autko ze zdrową budą i pakuj
ale zanim zaczniesz pakować to musisz mieć koncepcję, zarys przynajmniej

bo po co robić coś kilka razy