Strona 1 z 1

[mk1] Problem z obrotami

: wt lut 09, 2010 00:10
autor: szpieg33
Mam problem z obrotami wymienilem silnik krokowy lambde , no i przewody , palec , kopulke zeby byl komplet co to moze byc? przepluwomierz czyscilem przepustnica nie tnie sie

: wt lut 09, 2010 11:05
autor: SmokE88
problem z obrotami... a cos wiecej ?? dokładnie opisz co to tam ci sie dzieje :D:D moze cos poradzimy :P

: wt lut 09, 2010 12:11
autor: szpieg33
Pale fure no i oczywiscie obrotki w gore i stale sie trzymaja (i to tak dobrze ze juz mozna nawet strzelic ze sprzegla na swiatlach) wszystko sprawdzalem i nie wiem co to moze byc , innych objaw nie ma . myslalem ze to krokowy wymienilem i lipa , auto po wymianie krokowca gaslo po 4s wymienilem kopulke bo juz byla przepalona no to zeby byl komplet wymienilem , palec i przewody . Nastepnie wymienilem lambde na nowa orginalna do mojego silnika 1.8 2h pelny wtrysk . wyczyscilem jeszcze przepluwomierz i jest to samo . mozliwe ze wtryski są brudne lub czojnik od temperatury ktory wysyla impuls silnikowi ze jest zimny i chodzi na ssaniu? auto ma przejechane 128tys stal z 4 5 lat czasem byl przepalany

: wt lut 09, 2010 12:20
autor: vr6syncro
a ile tych obrotów trzyma? miałem kiedys taki problem w mk1 i okazał sie banalnie prosty gdyż śróbka regulacji obrotów umieszczona na kolektorze ssącym sie wykręciła i zaginęła , auto trzymało ok 2000obr/min a po wkręceniu śróbki wszystko wróciło do normy, mam nadzieje że też rozwiążesz swój problem, pozdr

: wt lut 09, 2010 12:59
autor: szpieg33
wszystko jest jeszcze probowalem tam poregulowac go ale nic z tego , obroty w granicach 4000-5000obr/min dodam ze te obroty sa stale nie skacza

: wt lut 09, 2010 16:08
autor: SmokE88
WooW to wysoko sie wkreca chlopak :D ja z swoim 2H nie mialem takiego problemu ale co do obiaw twoich to obstawiam krokowy (ale jak mowisz ze wymieniony na nowy i dalej lipa) to przepływomierz... i to raczej na 85% bedzie to bo zeby silnik sie tak wysoko wkrecal to muisi dostawac tez sporo powietrza... załatw sobie z PB przepływke bo sa takie same i sprawdz!! koszt takiej przepływki to ok 250zl :( pozdro! :bigok:

: ndz lut 14, 2010 23:19
autor: K2KUBA
Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów. :bajer:

: pn lut 15, 2010 18:32
autor: kawkalukasz
mam takie pytanie w jakiej kolejności podłączyć kable do kopółki

: czw lut 25, 2010 14:03
autor: Robot81
K2KUBA pisze:Myśle że jak by to był czujnik temp płynu chłodzącego to by Ci go zalewało i motor nie chodził by równo tylko szarpało by nim bo ja miałem taki przypadek. A krokowy zmieniłeś na identyczny o tym samym nr? Bo mi kiedyś tez wysoko trzymał obroty i zmieniłem krokowy bo miałem taki w szafce tylko o innym nr i okazało się że jest jeszcze gorzej.Umyłem dobrze stary i założyłem puźniej wyregulowałem obroty na przepustnicy z tyłu jest śruba do regulacji wolnych obrotów. :bajer:
siema,jaki czujnik temp płynu chłodzącego kupiles do swojego cabrio -podaj mi numer i nazwe.pozdro