Strona 1 z 2
Jak zwiększyć moc silnika 1,8i
: pt paź 28, 2005 16:45
autor: JPerez
Jak już się dowiedzieliśmy w jedym z postów, w łatwy i prosty sposób można poprawić moc swojego bolidu. W silnikach 98konnych wystarczy zmienić sterownik na odpowiednik od silnika PB (112konny).
Jesli ktokolwiek wie jaki numer ma sterownik do silnika PB to bardzo prosze o umieszczenie w tym temacie
Pozdrawiam
: pt lis 18, 2005 00:16
autor: Meehoo
Nikt nie wie?
.
: wt gru 13, 2005 21:23
autor: MARKO84
JA mam prostszy sposób który zastosuje pewno u siebie.
Dorwałem KOMPRESOR od G60 i go pewno zamątuje jak mi środki pieniężne pozwolą.
to dodaje od 30% do 100% zależy od ustawienia i czy ktoś chce bardziej zużywać silnik.
POZDRO
: śr gru 14, 2005 00:21
autor: skolu
... jasne że można to zrobić Kompresorem z G60 tylko , że po 1 żadko się zdarza by ktoś miał w dobrym stanie do sprzedania ,a po 2 niech Ci piardnie to już umarł w butach(koszta regeneracji są kolosalne)
: śr gru 14, 2005 00:50
autor: nowy13
a po 3. koszty przeróbek !!
Nie wiem czy Ci się to opłaci
: śr gru 14, 2005 18:35
autor: MARKO84
ja się jeszcze zastanowie z tym KOMPRESOREM bo boje się go założyć z gazem sekwencyjnym który bym musiał założyć.
Cholera mam Dylemat z tym. Jak by to kichło no to bym sobie pofrówał.!!!
Jakie macie o tym zdanie????
Pozdro
Michał
: wt gru 20, 2005 10:55
autor: PeterCabrio
MARKO84 pisze:ja się jeszcze zastanowie z tym KOMPRESOREM bo boje się go założyć z gazem sekwencyjnym który bym musiał założyć.
Cholera mam Dylemat z tym. Jak by to kichło no to bym sobie pofrówał.!!!
Jakie macie o tym zdanie????
Pozdro
Michał
No dobra musze sie troszke zdradzic... ja bede wkładał G60 do mojego ale wkladam kompletny silnik bo z przerobka mojego 2H to nie warto (za duze koszta) mam gaz i w dodatku nie sekwencyjny z doswiadczenia wiem ze da sie bez problemu jezdzic G60 (jezdzilem corkiem) z gazem i tez nie sekwencyjnym ... fakt ze sekwencyjny jest lepszy mozna jeszcze lepiej wystroic dawki i praktycznie sie nie czuje strat mocy a dla fachowcow sekwencja to daje mozliwosc jeszcze wykrecenia paru konikow ... co do samego kompresora to fakt ze jak padnie to koszta naprawy sa duze i nie warto dawc to komus kto mowi ze moze da rade i bedzie dobry tylko to juz trzeba dac komus kto naprawde sie na tym zna i daje odpowiednia gwarancje w sumie taka naprawa to ok 1000 pln no ale jakby na to nie patrzec wszystko ma swoje plusy i minusy turbiny tez sie zacieraja i koszta sa czasami bardzo duze. ok koncze troche sie rozpisalem
: wt gru 20, 2005 16:46
autor: MARKO84
Witka
Co do gazu z Kompresorem to słyszałem że to bardzo niebezpieczne. Jeśli mieszanka by się cofneła ( przy nagłym puszczeniu gazu) i (po ponownym dodaniu gazu) spręża się już nie powietrze a Propan-Butan. A skótków chyba nie musze opisywać (zostaje czekać aż maska zechce spowrotem wrucić z niebios).
Jedni mówią żę można, a inni że nie!!!!!
I Się wacham bo mam ten kompresor już w domu....
Pozdro
MIchał
: wt gru 20, 2005 19:17
autor: PeterCabrio
jezeli bedziesz montowac sekwencyjny to nie ma najmniejszych obaw tam wszystko pracuje tak jak na benzynie czyli wtrysk gazu jest w odpowiednim momecie i dawce podawany w instalacjach gazowych pierwszej generacji tam praktycznie od mieszalnika jest juz podawana "dawka" i w zaleznosci od czlowieka ktory to zaklada to dlugosc przemieszczania sie dawki jest rozna przykladowo u mnie mieszalnik jest zaraz za filtrem powietrza przed przeplywka i w tym przypadku droga dolotu do cylindra to w sumie jest ok 50-70 cm wiec jest w miare duze zagrozenie w innym samochodzie mam tak ze mieszalnik jest zamontowany tuz przed przepustnica i ta droga wynosi ok 10-20cm biorac pod uwage dlugosc kanalow dolotowych kolektora... wiec ryzyko i ilosc mieszanki "wybuchowej" w dluzszych drogach jest o wiele wieksze w sys. wtrysku bezposredniego masz ok 5 cm i tam tej mieszanki jest wiele mniej i zarazem ryzyko jest wiele mniejsze... jezeli chcesz to wejdz sobie na strone GODULI oni sie specjalizuja w montarzu sekwencyjnych instalacji gazowych zapewne odpowiedza ci na pytanie w bardziej profesjonalny sposob niz ja
: ndz wrz 10, 2006 16:38
autor: Domier
cos na poczatku bylo o zmianie sterownika 98KM na 112KM. Moze ktos podeslac link o co dokladnie z tym chodzi albo wytlumaczyc?
: wt wrz 12, 2006 20:19
autor: PeterCabrio
jak narazie to nikt nic wiecej tu nie napisal co do sterownika a z tego co ja wiem to nie działa tak jak ma
: czw paź 16, 2008 11:38
autor: szumi1983
Domier pisze:cos na poczatku bylo o zmianie sterownika 98KM na 112KM. Moze ktos podeslac link o co dokladnie z tym chodzi albo wytlumaczyc?
moge wyjasnic co trzeba zrobic jak chce ktos
: pt gru 05, 2008 16:08
autor: Krulik
Na wstępie witajcie, wszak to mój pierwszy post. Od niedawna posiadam cabrio '92 właśnie z silnikiem 1.8 98KM
szumi1983 byłbym bardzo wdzięczny za podanie szczegółów dotyczących wymiany owego sterownika (nr seryjny, potrzebne graty, czy trzeba to jeszcze jakoś wystrajac?)
pozdrawiam
: ndz gru 21, 2008 17:33
autor: szumi1983
Krulik pisze:Na wstępie witajcie, wszak to mój pierwszy post. Od niedawna posiadam cabrio '92 właśnie z silnikiem 1.8 98KM
szumi1983 byłbym bardzo wdzięczny za podanie szczegółów dotyczących wymiany owego sterownika (nr seryjny, potrzebne graty, czy trzeba to jeszcze jakoś wystrajac?)
pozdrawiam
poprostu szukasz sterownika z takiego ukladu wtryskowego digifant o wiekszej mocy np. 107ps lub 112ps golf 2 silnik pf,pb i inne tu masz stronke z codami komputerow najmocniejszy to pb112ps. jezdzilem na 107 z pf kompie niezle jedzie czuły na gaz odrazu i czuc moc bo 98ps to lipnie sie smiga pozdr
http://www.corrado-club.ca/tech/vwecucodes.htm