MK1 Cabrio `90 by Han3s
: pt gru 05, 2008 16:13
ROK PROD: 1990
SILNIK: 2H
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Oryginał z dospawaną tylną nierdzewką
KOLA: Org. 14" z Golfa 3
ZAWIESZENIE: Gwint Weitec z regulacją twardości, tylna rozpórka, przednia dolna rozpórka
UKŁAD HAMULCOWY: Oryginał
BODY-KIT: Karman, grill z chromowaną obwódką, znaczek diesel, lampy z krzyżem, biale kierunki, zaspawany przedni zderzak, zaspawana tylna klapa, lampy FIFT brązowe, listwy z chromowanym paskiem
ŚRODEK: Skórzana kremowa tapicerka, kierownica Supersport (polerowana), regulacja lusterek/rygle/pokrętła od szyb Jom Wolfsburg Edition, lusterko Ironcross, gałka Golfball ironcross
CAR-AUDIO: Radio JVC, jakiś tam wzmacniacz i 4 głośniki
INNE: Nowy lakier, nowy elektryczny dach
PLANY: W pokoju leża już TH Line 8&9Jx14 (środek do wypolerowania), są już chromowane klamki, lusterka. Wszystko zakupione i czeka na założenie.
W trakcie poszukiwania odpowiedniej jednostki
Zdjęcia ukazują samochód jak wyglądał po zakupie (tylko bez znaczka diesel, sorry za średnia jakość zdjęć i takie durne, brudne fotki)
A tutaj fotki zaraz po złożeniu TH do zdjęć :
A więc następnym krokiem, było zastąpienie radia Sonjia jakimś lepszym, wybór padł na JVC. Niby nie jakieś klasyczne i wiekowe radio, ale nie o to mi chodziło, ma dobrze grac
Jako, że po zakupie radia i Schmidt-ów wypompowałem się całkowicie z pieniążków, to zacząłem kupować zbędne duperelki, które jakby nie było dodają uroku
I taki tam ogólnikowy rzut na wnętrze: (Ogólnie sorki za tak ogólnikowe zdjęcia i brudne autko, ale to było na szybko wszystko a autko stało w garażu z miesiąc i się ukurzyło)
Na razie to by było na tyle bo muszę uciekać i jutro znów coś dorzucę
Pozdrawiam Han3s
SILNIK: 2H
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Oryginał z dospawaną tylną nierdzewką
KOLA: Org. 14" z Golfa 3
ZAWIESZENIE: Gwint Weitec z regulacją twardości, tylna rozpórka, przednia dolna rozpórka
UKŁAD HAMULCOWY: Oryginał
BODY-KIT: Karman, grill z chromowaną obwódką, znaczek diesel, lampy z krzyżem, biale kierunki, zaspawany przedni zderzak, zaspawana tylna klapa, lampy FIFT brązowe, listwy z chromowanym paskiem
ŚRODEK: Skórzana kremowa tapicerka, kierownica Supersport (polerowana), regulacja lusterek/rygle/pokrętła od szyb Jom Wolfsburg Edition, lusterko Ironcross, gałka Golfball ironcross
CAR-AUDIO: Radio JVC, jakiś tam wzmacniacz i 4 głośniki
INNE: Nowy lakier, nowy elektryczny dach
PLANY: W pokoju leża już TH Line 8&9Jx14 (środek do wypolerowania), są już chromowane klamki, lusterka. Wszystko zakupione i czeka na założenie.
W trakcie poszukiwania odpowiedniej jednostki
Zdjęcia ukazują samochód jak wyglądał po zakupie (tylko bez znaczka diesel, sorry za średnia jakość zdjęć i takie durne, brudne fotki)
A tutaj fotki zaraz po złożeniu TH do zdjęć :
A więc następnym krokiem, było zastąpienie radia Sonjia jakimś lepszym, wybór padł na JVC. Niby nie jakieś klasyczne i wiekowe radio, ale nie o to mi chodziło, ma dobrze grac
Jako, że po zakupie radia i Schmidt-ów wypompowałem się całkowicie z pieniążków, to zacząłem kupować zbędne duperelki, które jakby nie było dodają uroku
I taki tam ogólnikowy rzut na wnętrze: (Ogólnie sorki za tak ogólnikowe zdjęcia i brudne autko, ale to było na szybko wszystko a autko stało w garażu z miesiąc i się ukurzyło)
Na razie to by było na tyle bo muszę uciekać i jutro znów coś dorzucę
Pozdrawiam Han3s