Strona 1 z 1

Mk1 cabrio 2,0 16v syncro

: ndz wrz 23, 2007 01:42
autor: Dj_rabor
Nie spotkałem się z tym tematem więc go zakładam.
Ze względu na moje uczucie jakim darzę golfa mk1 cabrio nie chcę kupować golfa 2 4x4 dlatego wpadłem na pomysł zmontowania cabrio 2,0 16v syncro !
Jak myślicie czy w cabrio był by duży problem przełożyć z mk2 syncro przełożenie napędu?
Nie spotkałem się jeszcze z 1 cabrio 4x4 a ponieważ mój golfik idzie do żyda ;( To planuję zakup drugiego który ma być jedyny w swoim rodzaju! Serce już mam 2,0 16v :) I pozytywny był by napęd 4x4 w cabrio!

: ndz wrz 23, 2007 13:42
autor: malutki
Dj_rabor, ciekawe to brzmi, mkI cabrio + syncro. sam tez jeszcze nie slyszalem ale dla chcecego nic trudnego. choc bedzie cie duzo roboty czekac. juz samo poprowadzenie walu na tyl. mkI nie bylo wogole takiego rozwiazanie wiec bedziesz musial improwizowac. dalej tylni most tez trzeba upchnac. a o tych z pozoru malutkich problemach co sie pojawiaja w miare prac to juz nawet nie wspominam. ale jesli masz duzo samozaparcia to zycze powodzenia i zycze wytrwalosci

: ndz wrz 23, 2007 15:31
autor: ŁySymk1
4x4 do cabrio - a co beziesz w teenie tym latal :hmm: no chyba ze potrzebujesz do przeniesienia bardzo duzej mocy :hmm:

Pozatym napewnoo nie bedziesz mogl go posadzic na glebe :jezor:

Ale mozliwe napewno to jest - podejzewam ze bedzie problem z wlozeniem do mk1 :chytry:

: ndz wrz 23, 2007 21:47
autor: Łuki
a-wykonalne
gdzie upchnąć przeniesienie napędu przód/wał/tył ?
oczywiście, że można zrobić wszystko, tylko, że będą to takie koszta i taki zlepek, że...

: pn wrz 24, 2007 17:13
autor: Dj_rabor
Dzięki za odp. Kurcze mam 18 lat zachorowałem na mk1 cabrio ale, że jestem miłośnikiem tuningu chcę stworzyć autko jedyne w swoim rodzaju. Na razie mam mało praktyki i mało jeszcze wiem dlatego błądzę i szukam czegoś czego jeszcze nikt nie wymyślił!
Na razie wciąż szukam mk1 cabrio z 1990 - 1992 r szukam po prostu maksymalnie zdrowej budy żeby silniczek o mocy ok 150 koni podobno więcej nie jej nie rozwalił !
Ale z ciekawości zajrzę pod spód mojego gofra i się z orientuje gdzie ewentualnie to miejsce znaleść :)

: pn wrz 24, 2007 21:01
autor: malutki
Dj_rabor, zamiary masz zacne ale to bardzo konkretny projekt i przupuszczam ( popraw mnie jesli sie myle) moze cie przerosnac. Jesli nie jestes mechanikiem z duzym doswiadczeniem to mozesz sobie nie poradzic. jesli chcesz miec cos wyjatkowego to wloz do tego mkI cabrio tego KR-a i tez bedziesz jednym z nielicznych ktorzy na takiego moda sie zdecydowali. Dopiesc taki projekt a napewno nie bedzie brakowac osob pelych podziwu twej pracy. Bo na samym przeszczepie "serca" nie powinno sie skonczyc. cale oprzyrzadzenie, przeniesienie napedu, hamulce, zawieszenie to wszystko to bedzie spory wydatek, nie tylko finansowy ale i intelektualny i silowy. Jesli zrobisz bajeczna mkI z takim silnikiem mozesz wtedy podniesc stopien trudnosci i jako nastepny porjekt zrobic mkI Cabrio Syncro :grin:

: pn wrz 24, 2007 22:08
autor: Łuki
malutki pisze: wloz do tego mkI cabrio tego KR-a i tez bedziesz jednym z nielicznych ktorzy na takiego moda sie zdecydowali
tu sie akurat mylisz i to bardzo mocno :)
najpierw kup kolego to mk1, a potem zobaczysz co dalej... mierz siły na zamiary

Mk1 cabrio 2,0 16v syncro

: śr sty 05, 2011 21:50
autor: kolyada
Takie znalazłem:) http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php ... ic&t=59494" onclick="window.open(this.href);return false;