Strona 1 z 2

Cabrio zimą.

: ndz maja 27, 2007 00:35
autor: Paweuch
Witam

od jakiegos czasu jestem posiadaczem mk3 cabrio, mam pytanie jak to wszystko dziala w zimę? Czy jesli auto nie bedzie trzymane w garazu to mam spodziewac się uszkodzen dachu? Prosilbym o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami z cabrioletem w zimę. Dodam jeszcze ze mam klime i podgrzewane fotele.

Pozdrawiam

: ndz maja 27, 2007 10:33
autor: Kacper6
Mnie straszyli że w tym kraju będzie po dachu :jezor: prędzej czy póxniej jakiś osioł pewnie zacznie bawić sie scyzorykiem =/ ja tesh planuje jeździć cabrio w zimie i trzymać pod gołym niebem.. o ile mnie nei wystrasza i go kupie :grin:

: ndz maja 27, 2007 12:24
autor: Paweuch
Kupuj Kacper kupuj. Jednego dnia ja postoje przy Twoim a drugiego zmiana :>

: ndz maja 27, 2007 14:31
autor: Kacper6
Heheh no dobra jak tak to kupuje :grin: problem rozwiazany :jezor:

: ndz maja 27, 2007 15:00
autor: voytus2
No coraz mnie jest tych baranow co sie bawia nozykami a jak cos to zawsze mozesz takiego dorwac i sie z nim rozliczyc he :P
Paweuch mozesz pokazac zdjecie te swojej klimy(tych przyciskow) bo ja tez mam ale jak jak wlaczam to wogle nie czuje roznicy zadnej.Mam takie dwa przyciski " norm" i "max" i nie wiem czy jest to klima czy to jakies schladzacze czy cos.Ja tez jezdze cabrio zima i wszystko jest dobrze a nawet jeszcze lepiej bo mam szybko cieplo w samochodzie a u innych trzeba czasu zeby sie maszyna rozgrzala.Macie tez tak ze po 5 min jazdy silnik jest juz rozgrzany?Bo mnie wskazowka od temperatury odrazu praktycznie po odpaleniu auta jest na polowie zawsze. :bajer:

: ndz maja 27, 2007 15:53
autor: Kacper6
Jendo jest pewne.. jak będziesz miał zamkniety dach to ci bardzo zimno nie będzie :jezor:

: ndz maja 27, 2007 16:03
autor: voytus2
No i ogrzewanie z cabrio robi swoje :D

: ndz maja 27, 2007 17:55
autor: Paweuch
Czyli daszek na zime trzeba zamykac. Eeeh gdybym wiedzial wczesniej.. :chytry:

Voytus zrobie fotosa klimy i wrzuce tu dzisiaj. A co do rozgrzewania maszyny to musze zwrocic na to uwage ale chyba potrzeba mu wiecej niz 5 min, moze 2.0 GT to skrot od grzałka turbo, a ja mam tdi. :smoke:

: ndz maja 27, 2007 18:23
autor: voytus2
heh :D no moze temu ze wiekszy silnik i szybciej sie grzeje.No chetnie bym zobaczyl jak ta klilma wyglada bo jesli masz taka sama jak ja to przynajmniej powiedz jak sie tego uzywa. :bigok:

: ndz maja 27, 2007 18:30
autor: kolanek
mi tez nie nagrzewa sie w 5 minut. moze masz cos nie tak z chlodzeniem auta. lepiej zainteresowac sie tym bo moze sie to zle dla silnika skonczyc ;)
a jazda zima kabrioletem to tak jak jazda normalnym autem. poszukaj na forum bo bylo kilka tematow o tym. niestety zima ma wplyw na dach tak samo jak na wszystko pozostale. jak chcesz cieszyc sie kabrioletem pare ladnych lat dluzej to poprostu kup go tylko po to zeby jezdzic nim latem. bo cabrio sluzy przede wszystkim do jazdy z otwartym daszkiem no i do lansu a nie do dojezdzania do pracy gdzie co drugiemu glupkowi ktory ma ziarnko fasolki zamiast mozgu otwiera sie noz w kieszeni i tylko patrzy co by tu zepsuc komus.

: ndz maja 27, 2007 19:06
autor: Kacper6
A ja i tak zamierzam jeździć nim na co dzień :jezor: przynajmniej narazie :grin: wykończyłbym rodzine finansowo gdybym tak jeszce jedno auto wiecej chciał :jezor: wole mieć problemy niż nie miec cabrioleta :grin:

: ndz maja 27, 2007 21:28
autor: Marcel 08
kolanek pisze:mi tez nie nagrzewa sie w 5 minut. .
i jak tak mam w MK1 cabrio ;]

swietne auto na zime, jak zadbasz o natłuszczenie uszczelek i daszek jest w stanie conajmniej dobrym+

: ndz maja 27, 2007 22:50
autor: voytus2
No bo ja slyszalem ze tak maja VW.No ale mi sie nagrzewa tylko do polowy wiec jest oki wszystko.Ja tez musze jezdzic caly czas bo mam tylko jeden samochod :P Caly czas dbam o sprzeta wiec nie powinno byc problemow a na noc stawiam do garazu wiec moge spac spokojnie :P Dach mam nowy i uszczelki tez wiec oki.

: pn maja 28, 2007 13:05
autor: Paweuch
Obrazek

W moim badzo skomplikowanym przypadku wciska sie przycisk AC zlokalizowany w lewym dolnym rogu po czym kręci sie środkową gałunią w celu ustawienia odpowiadającej uzytkownikowi temperatury. Natomiast gałunią umiejscowioną po lewej stronie ustawia się intenstywność wichury. :okej: